AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

1000 is veel, waarom niet beginnen met 500? erna 750 en daarna 1000? Lager als dat zou ik niet gaan. Kan je nog hoop anabolica/stackers en cardio achterna gooien moest je plateau hitten op dat laatste.
Ik ga nu wel in stappen denk ik, maar wel snel richting de 1000; eerdere cuts zat ik vrij constant op 1000 en dat was prima. Dan duurt het alsnog 3 maanden tot ik m'n gewenste shape heb. Veel langer heb ik geen zin in. Ik ga trouwens geen middelen t.b.v. verbranding/stofwisseling gebruiken, dat vind ik als amateur niet nodig. Wellicht ga ik hier in de toekomst anders over denken, maar nu niet.

Ik ga nu wel in stappen denk ik, maar wel snel richting de 1000; eerdere cuts zat ik vrij constant op 1000 en dat was prima. Dan duurt het alsnog 3 maanden tot ik m'n gewenste shape heb. Veel langer heb ik geen zin in. Ik ga trouwens geen middelen t.b.v. verbranding/stofwisseling gebruiken, dat vind ik als amateur niet nodig. Wellicht ga ik hier in de toekomst anders over denken, maar nu niet.
Je gaat van 4k Terug op 3k cutten?

Ging je niet RFL'en? :piggy:

Je gaat van 4k Terug op 3k cutten?
Ik ga eerst kijken waar mijn onderhoud nu ligt, want ik zit nu boven de 5000 kcal en kom niet aan. Ik ga eerst terug naar 4k en kijken hoe ik daar op reageer. Ik verwacht later wel naar 3k te gaan en daar niet echt onder hoeven te gaan. Misschien dat ik er in de laatste 2 weken wat hele lage dagen (PSMF) in gooi.

Nee, ik denk dat ik daarmee niet goed meer kan trainen. In m'n wedstrijdprep zat ik op 2600 en verloor 1 kg per week. Op het einde van PSMF-dagen van 1400 gehad (moest van m'n coach).
Snap ik. Mijn trainingen stelden niet veel meer voor en ik zat niet eens in zo'n mega groot tekort ten opzichte van m'n onderhoud.

Ik wil ook cutten op 2600, tf :(

• Like
Waarderingen: BB_
5k is te doen, daarboven wordt het vervelend. Zit nu even op 5,5k. :zucht:
Meh, dacht altijd dat ik ook zo hoog wou bulken tot ik begon te maintainen op 4500kcal. Op een duur weet je van ellende niet meer wat je moet eten. :roflol:

Whey and donuts post workout ed. :emo:

1000kcal zakken vind ik wel veel bert. 500 als eerste stap niet eerder prima? Als je nu niet meer groeit qua kg. Dan zou je met -500 Wel kunnen afvallen al. Is toch al -10% op je totaal.

Terug
Naar boven