MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Jaloers op @Bert. Ik wil ook gymmen.

Vandaag echt geen motivatie gevonden om buiten hard te lopen. Oke, het roer gaat om. Tot zes april, gaat er 10kg af. Mark my words. Vanochtend 91,5kg op de weegschaal. Bodyweight oefeningen en buiten hardlopen. GONNA MAKE THIS SHIT HAPPEN

Dat moest er ff uit

Vandaag echt geen motivatie gevonden om buiten hard te lopen. Oke, het roer gaat om. Tot zes april, gaat er 10kg af. Mark my words. Vanochtend 91,5kg op de weegschaal. Bodyweight oefeningen en buiten hardlopen. GONNA MAKE THIS SHIT HAPPEN

Dat moest er ff uit
Succes elke week 5kg eraf.

Dat moest er ff uit
Zonde, het was prachtig weer om een rondje te rennen!

Dat moest er ff uit

Everybody has got a little bit of Zyzz in them! Every fucking c*nt out there! Stop being a sad c*nt alright?

Get em tiger.

Succes inderdaad. zelfs al zou je het op de een of andere manier bereiken. denk dat je er dan een stuk ongelukkig bij staat als nu als je zo snel 10kg afvalf voor 6 april. hou gewoon -0.5 aan, train/eet/slaap goed en blijf doorgaan. word je niet alleen fysiek beter van maar ook mentaal op de lange duur.

Dat moest er ff uit
10 kg in 19 dagen, dat is dus 77.000 kcal / 19 dagen = 4053 kcal / dag beneden onderhoud.
Als je nou elke dag een marathon loopt en stopt met eten, moet het lukken.

Weer was hier oke, maar ik was de hele dag chagrijnig. Dit was pas dag drie :(
Get a grip on yourself! Het is wat het is, en het is klote voor ons allemaal. Maar chagrijnig zijn en knorrig niets doen gaat het er zeker niet beter op maken. Dus morgen: hardloopschoenen aan en rennen!

Get a grip on yourself! Het is wat het is, en het is klote voor ons allemaal. Maar chagrijnig zijn en knorrig niets doen gaat het er zeker niet beter op maken. Dus morgen: hardloopschoenen aan en rennen!
Is er geen lockdown in België?

Kinda. We mogen nog noodzakelijke boodschappen doen, gaan werken als thuiswerk onmogelijk is en buiten sporten met maximum het gezin + 1 buitenstaander. Dus hardlopen/fietsen/... Mag nog op dit moment.
Bovendien woont @Leeuwarden1998 niet in België :P.

Hier geen lockdown, maar alle gyms zijn wel gesloten. Hetgeen waar ik normaliter de hele dag naar uitkijk, is nu weg. :(

Kinda. We mogen nog noodzakelijke boodschappen doen, gaan werken als thuiswerk onmogelijk is en buiten sporten met maximum het gezin + 1 buitenstaander. Dus hardlopen/fietsen/... Mag nog op dit moment.
Bovendien woont @Leeuwarden1998 niet in België :P.
Jammer, ik had gehoopt dat Friesland eindelijk was geannexeerd door België. Beter dat sporten nog wel mag. Er dus niet echt een lockdown; iedereen buiten is toevallig op weg naar z'n werk, de supermarkt of aan het sporten.

Jammer, ik had gehoopt dat Friesland eindelijk was geannexeerd door België. Beter dat sporten nog wel mag. Er dus niet echt een lockdown; iedereen buiten is toevallig op weg naar z'n werk, de supermarkt of aan het sporten.
Gelukkig, als ze hardlopen enzo ook nog gaan verdiepen word ik even dik als jij...

Terug
Naar boven