- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Geheime locatie voor lekkere chicks + Bert.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geheime locatie voor lekkere chicks + Bert.
Hou je in Bert hou je in.
Succes elke week 5kg eraf.Jaloers op @Bert. Ik wil ook gymmen.
Vandaag echt geen motivatie gevonden om buiten hard te lopen. Oke, het roer gaat om. Tot zes april, gaat er 10kg af. Mark my words. Vanochtend 91,5kg op de weegschaal. Bodyweight oefeningen en buiten hardlopen. GONNA MAKE THIS SHIT HAPPEN
Dat moest er ff uit
Zonde, het was prachtig weer om een rondje te rennen!Jaloers op @Bert. Ik wil ook gymmen.
Vandaag echt geen motivatie gevonden om buiten hard te lopen. Oke, het roer gaat om. Tot zes april, gaat er 10kg af. Mark my words. Vanochtend 91,5kg op de weegschaal. Bodyweight oefeningen en buiten hardlopen. GONNA MAKE THIS SHIT HAPPEN
Dat moest er ff uit
Jaloers op @Bert. Ik wil ook gymmen.
Dat moest er ff uit
Zonde, het was prachtig weer om een rondje te rennen!

Succes inderdaad. zelfs al zou je het op de een of andere manier bereiken. denk dat je er dan een stuk ongelukkig bij staat als nu als je zo snel 10kg afvalf voor 6 april. hou gewoon -0.5 aan, train/eet/slaap goed en blijf doorgaan. word je niet alleen fysiek beter van maar ook mentaal op de lange duur.
10 kg in 19 dagen, dat is dus 77.000 kcal / 19 dagen = 4053 kcal / dag beneden onderhoud.Jaloers op @Bert. Ik wil ook gymmen.
Dat moest er ff uit
Get a grip on yourself! Het is wat het is, en het is klote voor ons allemaal. Maar chagrijnig zijn en knorrig niets doen gaat het er zeker niet beter op maken. Dus morgen: hardloopschoenen aan en rennen!Weer was hier oke, maar ik was de hele dag chagrijnig. Dit was pas dag drie![]()
Is er geen lockdown in België?Get a grip on yourself! Het is wat het is, en het is klote voor ons allemaal. Maar chagrijnig zijn en knorrig niets doen gaat het er zeker niet beter op maken. Dus morgen: hardloopschoenen aan en rennen!
Kinda. We mogen nog noodzakelijke boodschappen doen, gaan werken als thuiswerk onmogelijk is en buiten sporten met maximum het gezin + 1 buitenstaander. Dus hardlopen/fietsen/... Mag nog op dit moment.
.Get a grip on yourself! Het is wat het is, en het is klote voor ons allemaal. Maar chagrijnig zijn en knorrig niets doen gaat het er zeker niet beter op maken. Dus morgen: hardloopschoenen aan en rennen!
Kinda. We mogen nog noodzakelijke boodschappen doen, gaan werken als thuiswerk onmogelijk is en buiten sporten met maximum het gezin + 1 buitenstaander. Dus hardlopen/fietsen/... Mag nog op dit moment.
Bovendien woont @Leeuwarden1998 niet in België.

Jammer, ik had gehoopt dat Friesland eindelijk was geannexeerd door België. Beter dat sporten nog wel mag. Er dus niet echt een lockdown; iedereen buiten is toevallig op weg naar z'n werk, de supermarkt of aan het sporten.Kinda. We mogen nog noodzakelijke boodschappen doen, gaan werken als thuiswerk onmogelijk is en buiten sporten met maximum het gezin + 1 buitenstaander. Dus hardlopen/fietsen/... Mag nog op dit moment.
Bovendien woont @Leeuwarden1998 niet in België.
Gelukkig, als ze hardlopen enzo ook nog gaan verdiepen word ik even dik als jij...Jammer, ik had gehoopt dat Friesland eindelijk was geannexeerd door België. Beter dat sporten nog wel mag. Er dus niet echt een lockdown; iedereen buiten is toevallig op weg naar z'n werk, de supermarkt of aan het sporten.
Ik heb me er ook best goed in verdiept hoor.Gelukkig, als ze hardlopen enzo ook nog gaan verdiepen word ik even dik als jij...
verbieden dus haha. Het is bedtijd denk ik
.Nu al?