- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wel mijn personeel niet ^^ tja weekend heb groot gezin 4 jonge kids , en ik ben bezig met de kamer voor mijn oudste van 18 in orde te maken die woont sinds kort hier . dus ik vermaak me welFiets helm is een redelijk harnas om gewicht aan te hangen en nek te trainen.
Inmiddels 3 meals geprept.
Boodschappen gedaan, kalkoen fillet voor op brood. Kwart en tonijn en groente
Nu maar eens benen trainen en dan bank hangen.
Hé heeft iedereen weekend op woensdag en donderdag?

Je mag niet vragen naar de prijs van schoenen aan een vrouw,maar je mag haar wel bestempelen als arm candy en gebruiken om andere vrouwen mee te lokkenI love arm candy, een goed verzorgde vrouw is óók goed voor mijn vertrouwen, en je leert steeds meer aantrekkelijke vrouwen kennen met een mooie vrouw naast je.

34-18= pakt rekenmachine 16.ik wel mijn personeel niet ^^ tja weekend heb groot gezin 4 jonge kids , en ik ben bezig met de kamer voor mijn oudste van 18 in orde te maken die woont sinds kort hier . dus ik vermaak me wel![]()
het heet neuken zonder rubbertje , ze was haar moeder zat en vooral het demoniseren van mijn persoontje . plus ik zie nou ook een andere kant van haar helpt met kinderen en helpt in de zaak .34-18= pakt rekenmachine 16.
Hoe krijg je het voor elkaar. Wel leuk dat ze weer thuis woont. Pics via DM?
Wij gaan maatjes wordenhet heet neuken zonder rubbertje , ze was haar moeder zat en vooral het demoniseren van mijn persoontje . plus ik zie nou ook een andere kant van haar helpt met kinderen en helpt in de zaak .
Die is van mij eigenlijk, met jou wil ik wel delen34-18= pakt rekenmachine 16.
Hoe krijg je het voor elkaar. Wel leuk dat ze weer thuis woont. Pics via DM?
Liev
Pfff ik volg haar onlyfans ook gewoon hoor
Bicepvain is dikker dan mijn bicep.
Not so casual friday..
Ook hier in Afghanistan is de gym dicht. Improviseren dus maar. Gelukkig veel gelijkgestemde.
![]()
![]()
Not so casual friday..
Ook hier in Afghanistan is de gym dicht. Improviseren dus maar. Gelukkig veel gelijkgestemde.
![]()
![]()
Corona, en dat zal hier flink aanwakkeren door Noroez.In verband met nowrooz (Afghaans nieuwjaar) of corona?

Die 44 is LBS, mits goed gevuld met zand. Ze waren echter gevuld tot 35kg, dus 70kg + stang (10kg) = 80kg. Full ROM, high reps. Geen reps geteld, gewoon tot 1-2 RIR.Is dat een 1rep max of hoeveel kan je er voor 5 doen?
88kg + stang?
+
Zijn die kooien met stenen beveiliging dat postNL terrorist busjes niet kunnen inrijden?