MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Hobby's mogen geld kosten Bert, nooit zeuren over de prijskaartjes of, óf ze het wél of niet nodig hebben.
Mijn vriendin heeft dezelfde laarsen in verschillende kleurtjes, i don't care :lick:
En dan de kleding die met prijskaartjes in de kast blijven hangen, i don't care :lick:

Als de keet maar aan kant is en het eten klaar, alles oké :thumb:
Zeuren? Ik ben oprecht benieuwd en zie niemand zeuren.

I love arm candy, een goed verzorgde vrouw is óók goed voor mijn vertrouwen, en je leert steeds meer aantrekkelijke vrouwen kennen met een mooie vrouw naast je.

Bert niet vragen of het het waard is. Anders koopt ze het toch niet :D

Jij bent single hè ?
I rest my case

Bert niet vragen of het het waard is. Anders koopt ze het toch niet :D

Jij bent single hè ?
I rest my case
Dat vraag ik niet, lees eens goed. Ik heb geen idee waar je naar zit je vissen. Ik heb ook onlangs een shirt van Rik Smits gekocht voor $ 160. Als mensen me vragen waarom heb ik daar ook gewoon een goed verhaal bij. Toch geen rare vraag?

1500 aan schoenen uitgeven en single zijn.
I dont get het verband.

1500 voor een paar pattas is best wel veel.
Precies. Als het nou 150 is, kan ik mij best voorstellen dat wanneer ze echt tof zijn je zegt, vooruit. Voor 1500 zou je er op z'n minst mee moeten kunnen vliegen of vanzelf goed kunnen salsadansen.

Precies. Als het nou 150 is, kan ik mij best voorstellen dat wanneer ze echt tof zijn je zegt, vooruit.
Nou ja als je echt fan bent van een merk en het is een limited edition mag het iets kosten. Maar 1500 kan ik niet verantwoorden aan mijzelf hoe graag ik het ook zou willen.

Sorry, vragen of iets het waard is ?
Dan neem je haar toch niet serieus, ze verdient het nota bene zelf.
Natuurlijk zijn ze dat waard anders had ze ze toch niet gekocht.

Precies. Als het nou 150 is, kan ik mij best voorstellen dat wanneer ze echt tof zijn je zegt, vooruit. Voor 1500 zou je er op z'n minst mee moeten kunnen vliegen of vanzelf goed kunnen salsadansen.
Jup, als mijn vrouw met zoon dure schoenen thuiskomst krijg ik een hartaanval
(natuurlijk is het wel gegund aan de mensen die hier geld voor hebben, als ik rijk was liep ik ook met een Rolex rond)

• Like
Waarderingen: BB_
Sorry, vragen of iets het waard is ?
Dan neem je haar toch niet serieus, ze verdient het nota bene zelf.
Natuurlijk zijn ze dat waard anders had ze ze toch niet gekocht.
je hebt nog steeds problemen met lezen. Ik vroeg me enkel wat die schoenen zo bijzonder maakte (niet of het het waard was) . Wat is je probleem, verveel je je? Ik ga weer werken, doei.

Ik denk niet dat ik kan zien of voelen wat schoenen bijzonder maakt. Maar als de schoenen geen 1500 maar 50 euro hadden gekost. Had je ook niet gevraagd of of ze bijzonder genoeg waren.

Ik denk niet dat ik kan zien of voelen wat schoenen bijzonder maakt. Maar als de schoenen geen 1500 maar 50 euro hadden gekost. Had je ook niet gevraagd of of ze bijzonder genoeg waren.
Wat een kontverhaal. Als ik een pak brinta van 100 euro koop vraag je je toch ook af of er gouden vlokken of iets in zaten.

WP_20200319_08_08_17_Pro.jpg

Met dank aan deze beide dames wordt het thuiswerken een stuk leuker.
:cheer: :clap::bow:

Ik heb gympen van 50 euro die ingewijd zijn door mijn poes en nog altijd dankbaar gedragen worden na het nodige parfurmeer werk.

Hahaha, maat 45 ? Wat zal dat wel niet kosten ?
Laat maar gaan ..

Je vraagt niet wat kleding of schoeisel heeft gekost aan een vrouw. Simpel.
Scheelt een bult gezeur.
Of heb je liquiditeitsproblemen?
Ik had het laatst aan eentje gevraagd wat haar borsten hebben gekost, vond ze ook al niet leuk.

Terug
Naar boven