- Waardering
- 8.736
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee, personal training 1-op-1 is toegestaan volgens richtlijnen RIVM en zwart-op-wit toestemming van de gemeente . Er zijn meer sportscholen die dit doen.
Nope en dat is trouwens één woord.
Jij krijgt dan ook 1 op 1 pt?Nee, personal training 1-op-1 is toegestaan volgens richtlijnen RIVM en zwart-op-wit toestemming van de gemeente . Er zijn meer sportscholen die dit doen.
Nee, personal training 1-op-1 is toegestaan volgens richtlijnen RIVM en zwart-op-wit toestemming van de gemeente . Er zijn meer sportscholen die dit doen.
Ipv elite membership had je ook een home gym kunnen aanschaffenEn wij maar thuis zitten met onze kut elastieken. Door dit soort praktijken wordt dat alleen maar verlengd.

Ipv elite membership had je ook een home gym kunnen aanschaffen![]()
Haha grappig. Heb een elite membership vanwege de contest.
Luus heeft 3 man omgelegd die lastig deden op het forum pas maar op.
Luus heeft 3 man omgelegd die lastig deden op het forum pas maar op.

Zag er niet echt uit als 1 op 1. De gym waar ik train mag maar één persoon per keer binnen zijn.Nee, personal training 1-op-1 is toegestaan volgens richtlijnen RIVM en zwart-op-wit toestemming van de gemeente . Er zijn meer sportscholen die dit doen.

Ik was niet heel serieus over die elastieken. Heb ze wel, maar ook ijzer en een bench press bankje![]()
Hier mogen 4 mensen binnen zijn, 2 paartjes coach-lid die de onderlinge afstand respecteren. (1,5 m op 400 M2 moet wel lukken) Verder handschoentjes dragen, handdoek gebruiken en ieder apparaat desinfecteren na gebruik . Max. 45 minuten, zodat op het hele uur weer andere mensen kunnen en jij weg moet zijn.Zag er niet echt uit als 1 op 1. De gym waar ik train mag maar één persoon per keer binnen zijn.
En wij maar thuis zitten met onze kut elastieken. Door dit soort praktijken wordt dat alleen maar verlengd.