MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Voelt goed om weer een vochtige homo te zijn, de power vloeit terug in mijn kringspier.
935A6DCA-9DAD-4855-A88D-FFA0E90607AE.jpeg

• Like
Waarderingen: BB_
Nee, personal training 1-op-1 is toegestaan volgens richtlijnen RIVM en zwart-op-wit toestemming van de gemeente . Er zijn meer sportscholen die dit doen.

En wij maar thuis zitten met onze kut elastieken. Door dit soort praktijken wordt dat alleen maar verlengd.

Nee, personal training 1-op-1 is toegestaan volgens richtlijnen RIVM en zwart-op-wit toestemming van de gemeente . Er zijn meer sportscholen die dit doen.
Zag er niet echt uit als 1 op 1. De gym waar ik train mag maar één persoon per keer binnen zijn.

Ja maar dan nog wel met twee theezakjes eraan hé

Zag er niet echt uit als 1 op 1. De gym waar ik train mag maar één persoon per keer binnen zijn.
Hier mogen 4 mensen binnen zijn, 2 paartjes coach-lid die de onderlinge afstand respecteren. (1,5 m op 400 M2 moet wel lukken) Verder handschoentjes dragen, handdoek gebruiken en ieder apparaat desinfecteren na gebruik . Max. 45 minuten, zodat op het hele uur weer andere mensen kunnen en jij weg moet zijn.

En wij maar thuis zitten met onze kut elastieken. Door dit soort praktijken wordt dat alleen maar verlengd.
???
Afgelopen weken heb ik ook buiten lopen kutten in een fitnessparkje en dan komen er 3 mensen bij en kun je de 1,5 meter met moeite handhaven . Dan is deze wijze van 1-op-1 pt met strikte regels heel wat 'veiliger'.

Je kunt er natuurlijk sowieso al vraagtekens bij plaatsen waarom gezonde jonge mensen aan social distancing moeten doen, maar oke, dat zij nu de regels dus dat doen we maar. O ja, kinderen mogen wel samen buitenspelen. Logisch.

Terug
Naar boven