MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Hier mogen 4 mensen binnen zijn, 2 paartjes coach-lid die de onderlinge afstand respecteren. (1,5 m op 400 M2 moet wel lukken) Verder handschoentjes dragen, handdoek gebruiken en ieder apparaat desinfecteren na gebruik . Max. 45 minuten, zodat op het hele uur weer andere mensen kunnen en jij weg moet zijn.
Hier exact dezelfde regels. Behalve dat ik in m'n eentje ben in plaats van meerdere. Ietwat krap qua trainingstijd dus programmering is niet alles, maar it'll do.

Wat betalen jullie dan voor één training? @hoxyz @Bert
Was 15 euro, maar nu door huge demand verhoogd naar 20 euro per training. Ik heb gewoon een maandelijks abonnement afgesloten tegen regulier (non corona) tarief. Maar alle time slots zitten al vol tot eind april. Ik zit dus goed met vijf keer per week. :D

20e voor 45min, rijke tatas

Ja jij niet, maar de rest die daar dan komt of lees ik nu helemaal verkeerd
Ah ja klopt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo gek is omdat vaker dan een keer per week ofzo te doen tho. Ze hebben een hoop nieuwe leden er bij gekregen.

Ah ja klopt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo gek is omdat vaker dan een keer per week ofzo te doen tho. Ze hebben een hoop nieuwe leden er bij gekregen.
zelfs met 1keer per week is het nog 80e per maand pijnlijk :)

Was 15 euro, maar nu door huge demand verhoogd naar 20 euro per training. Ik heb gewoon een maandelijks abonnement afgesloten tegen regulier (non corona) tarief. Maar alle time slots zitten al vol tot eind april. Ik zit dus goed met vijf keer per week. :D
Dan heb je wel vies veel geluk, jaloers!

Wat betalen jullie dan voor één training? @hoxyz @Bert
Ik betaal m'n reguliere abo en neem elke training een drankje af om de gym een beetje te steunen. De eigenaar en eigenares doen dit uit good will. Het is een kleinschalige (qua leden) ons-kent-ons gym en om iedereen de kans te geven is het de bedoeling dat je max. 2-3 keer p/w komt trainen. Verder een beetje afstemmen, mensen die overdag moeten werken krijgen voorrang in de avonduren en men houdt rekening met elkaar. Als iemand onverwachts toch niet kan, krijgt iemand die vorige keer te laat was de kans die plek op te vullen etc.

Er worden dan ook geen nieuwe leden aangenomen, dit is om de huidige leden een kans te geven toch nog te kunnen trainen.

Je kan je ding daar verder wel doen toch?

Je kan je ding daar verder wel doen toch?
In principe wel, al mis ik wat equipment die ik in m'n eigen gym niet heb maar ik mag niet klagen. Dumbells tot vijftig-ish kilo's, squatrack, smith, leg extension, liggende hamstring curl, standing calf raise, preachecurl, high pulley, chest press en crossover van onder en boven (kut angle, dat dan weer wel.

Helaas niet zoveel voor benen aangezien ik niet kan squatten of deadliften, maar ik kan in ieder geval m'n cut doorzetten.

• Like
Waarderingen: vntl
Was mijn Gym in Leeuwarden maar open :(

373A527C-D812-4DE7-8461-E5CAFA026CDF.jpeg

Corona badkamer rug selfie

Nice, precies genoeg tijd voor de warming up en een werksetje squats
:roflol: niet squatten dus. :P
Heb ik even geluk dat ik bij @SandJ in de schuur alle compounds kan pakken en in de gym dus enkel wat isolatiewerk en machines doe. Ik ben normaal ook wel van het lange trainen, maar moet zeggen dat in 50 minuten op tempo trainen ook wel goed bevalt (en tijd scheelt), is weer eens een andere prikkel.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven