- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Goeie benen, maar volgende keer zonder broek zonnen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie benen, maar volgende keer zonder broek zonnen.
Vitiligo bert.Goeie benen, maar volgende keer zonder broek zonnen.
*Linker maar ik hoop het was zonder pomp dit. (Of me rechter been krimpt lol)Zo te zien heeft je rechterbeen een behoorlijke inhaalslag gemaakt!
Ja weet ik, maar wist niet dat die op je benen er zo uit zag. Het oogt net of de scheiding precies rond je knieën zit alsof je met een korte broek hebt gelopen.
Het groeit helaas steeds meer naar beneden kan het helaas niet tegenhoudenJa weet ik, maar wist niet dat die op je benen er zo uit zag. Het oogt net of de scheiding precies rond je knieën zit alsof je met een korte broek hebt gelopen.
*Linker maar ik hoop het was zonder pomp dit. (Of me rechter been krimpt lol)

goeie poten damn.
De foto doet raar aan. Je wheels outanglen je bovenlijf.Sexy veins 👀
Motivatie is niet te koopHoeveel euro kost zo’n been?
Teruggerekend naar AAS kosten, opoffering van je sociale leven, voedsel en gemiste carrière kansen ?
meer dan jij op zou kunnen brengenHoeveel euro kost zo’n been?
Teruggerekend naar AAS kosten, opoffering van je sociale leven, voedsel en gemiste carrière kansen ?
Welke
Bomans.Wie ben jij nou weer in godsnaam dan?
Heet jij soms godfried

t*ring, nog steeds een streeffysiek.Door de gehele corona shizzle en bijkomende stress wat minder getraint dan wenselijk zou zijn, maar er toch maar weer eens een fototje van geknipt,... lichter dan de vorige keer(112,6), maar nog wel enigsIns content mee![]()
Je hebt nog ff voordat je even oud bent geloof ik, dus dat komt wel goed bert!!
Nice shape manDoor de gehele corona shizzle en bijkomende stress wat minder getraint dan wenselijk zou zijn, maar er toch maar weer eens een fototje van geknipt,... lichter (en wat vochtiger)dan de vorige keer(112,6), maar nog wel enigsIns content mee![]()
Viel mij idd ook op. Geen idee hoe het komt eig. Aankomende tijd iets meer oefenen op angles want 9/10 keer is er iets aan de handgoeie poten damn.De foto doet raar aan. Je wheels outanglen je bovenlijf.
Beestige lats ook man. Heel niceDoor de gehele corona shizzle en bijkomende stress wat minder getraint dan wenselijk zou zijn, maar er toch maar weer eens een fototje van geknipt,... lichter (en wat vochtiger)dan de vorige keer(112,6), maar nog wel enigsIns content mee![]()