- Waardering
- 108
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Een lid die ergens op reageert?
Jij moet jezelf niet eens meer voorstellen, moraalridder.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een lid die ergens op reageert?
Door de gehele corona shizzle en bijkomende stress wat minder getraint dan wenselijk zou zijn, maar er toch maar weer eens een fototje van geknipt,... lichter (en wat vochtiger)dan de vorige keer(112,6), maar nog wel enigsIns content mee![]()
Ben 32, mentaal 12.Je hebt nog ff voordat je even oud bent geloof ik, dus dat komt wel goed bert!!
Trap jezelf niet zo de grond in Bert. Dat doen wij wel.

Moet je wel eerst van je zolderkamer afkomen, dikke. WelterustenTrap jezelf niet zo de grond in Bert. Dat doen wij wel.![]()

Lig gewoon op de bankMoet je wel eerst van je zolderkamer afkomen, dikke. Welterusten![]()
Is dat een commerciële gym?
Klopt, Wij hebben deze gym nu 38 jaar!
Oke, nice. Je kunt nu dus nog in je eigen gym trainen.

Haha moet wat bedenken 😂
Ja, we zijn gewoon dicht helaas. Maar ik kan er nog wel alleen trainen gelukkig!Oke, nice. Je kunt nu dus nog in je eigen gym trainen.![]()
Dat schept een band
Er is altijd baas boven baas 😋
ik hoop dat jullie eruit gaan komen

Hahaha nahh niks aan de hand toch😁 Ben hier voor mijzelf en niet om te strijden tegen anderen😉
Begrijp ik toch...was ook sarcastisch, leer me kennenHahaha nahh niks aan de hand toch😁 Ben hier voor mijzelf en niet om te strijden tegen anderen😉

Mietje.Hahaha nahh niks aan de hand toch😁 Ben hier voor mijzelf en niet om te strijden tegen anderen😉