Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kraakt genoeg andere shit af. Dus niet zo aanstellen.Ik geloof niet dat ik iemands shape heb afgekraakt.
Ik heb gewoon niet zoveel eetlust i.c.m. een hoog metabolisme dus bulken is moeilijke tijden man.
Pak wat gemakkelijke kcals dan. Chocomel, dextro, olijfolie, noten, pindakaasIk geloof niet dat ik iemands shape heb afgekraakt.
Ik heb gewoon niet zoveel eetlust i.c.m. een hoog metabolisme dus bulken is moeilijke tijden man.
Nou... Je zei wel het volgende...Ik geloof niet dat ik iemands shape heb afgekraakt.
Dus je kreeg de bal teruggekaatst en nu doe je 'miemiemie jank jank'?
Grow a pair man.
Wat kom jij nou weer stoken gap?
Lmao dat bedoelde ik. En ik reageerde niet eens op hem.
Nog niet duidelijk op foto vast te leggen, maar het is een begin!
En nee, de badkamer is ook nog altijd niet af.

Nou ik ging even terugkijken wat jij postte en het was vooral haat richting Thomas. Geen idee wat er tussen jullie speelt maar het zit duidelijk diep.
Nou, dat zijn serieuze armen
Seksuele frustraties. Komt goed, we gaan binnenkort eerst op date.Nou ik ging even terugkijken wat jij postte en het was vooral haat richting Thomas. Geen idee wat er tussen jullie speelt maar het zit duidelijk diep.
Date? Is dat niet van die beta zooi?Seksuele frustraties. Komt goed, we gaan binnenkort eerst op date.
Hij is een opkomende wizard dus we moeten het rustig opbouwen.
Nog niet duidelijk op foto vast te leggen, maar het is een begin!
En nee, de badkamer is nog altijd niet af.
![]()

Veel groter ben ik ook nietJe lijkt wel 1m15.
Hoe hoog is die spiegel en dat plafond?
Je lijkt goede aanleg te hebben voor benen![]()
. Spiegel hangt wel relatief hoog en het is een ingezoomde foto
.Geen groen gips in de badkamer. Top. Goeie keuze vooralNog niet duidelijk op foto vast te leggen, maar het is een begin!
En nee, de badkamer is nog altijd niet af.
![]()
Nee, dan had ik wel meer ervaring gehad.