MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

33 inch quads is 83 cm brah...
lijkt me sterk dat ik je quads bedoelde niet?

dikke arm

Wat snap je niet
Hij vroeg wat voor maat hij nodig had voor zn broeken t.o.v zn waist
Hij zegt 30
Jij zegt haha chicken legs
Hij zegt is voor me waist

33 inch quads is 83 cm brah...
lijkt me sterk dat ik je quads bedoelde niet?

Ik bedoelde ook te zeggen dat broeken met waistsize 30'' bijna niet te doen zijn met mijn quads. Maar dit is overigens wel de maat die het beste past voor mijn waist, maar meestal moet ik met 32'' gaan en een riem dragen anders passen mijn quads niet, en nee ik draag geen skinny jeans :P

Erg goede taille, netjes !

Ik bedoelde ook te zeggen dat broeken met waistsize 30'' bijna niet te doen zijn met mijn quads. Maar dit is overigens wel de maat die het beste past voor mijn waist, maar meestal moet ik met 32'' gaan en een riem dragen anders passen mijn quads niet, en nee ik draag geen skinny jeans :P
Dat zei ik toch ook, met skinny jeans impliceerde ik dat die broeken met een 30" waist dan super strak zitten:cool:

Haha oke man dan zitten we dus toch op een lijn. En nu genoeg geouwehoer in de foto sectie haha.

Gvd gozer wat heb jij een goeie rug voor je kg. Ik droom echt van zo'n rug en we wegen bijna hetzelfde. :( Maar ik heb bij lange na niet zulke schouders/armen en rug. Dafuq is deze :P

Laatst bewerkt:
1508306_612693032101337_824340167_n-002.jpg

nu 2 en half maand lid van de sportschool en ik ben helemaal verslaafd geworden !! :o:p

Goed bezig! lekker verslaafd blijven:)

Where is the love???

Ontopic. Piczzzx

Poten zien er toch goed uit ?

Ik kan voor het eerst geen k*topmerking verzinnen op iets behalve waar de foto om draait. Goede benen zeker voor je leeftijd :)

Terug
Naar boven