AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Heb je nog eens geprobeerd, had het toen al gevonden....
:banme:

1z2erza.png

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Tenminste beter dan Arnodsi fysiek, terwijl hij mij zou moeten dwarfen, als ik zo naar zijn stats en lengte kijk.

:roflol: gtfo k*t ecto troll

Als ik een foto van mn leuter maak op 10 cm afstand lijkt ie ook gigantisch... (irl is ie maar 8cm..:( )

Doei, sukkels.

Tenminste beter dan Arnodsi fysiek, terwijl hij mij zou moeten dwarfen, als ik zo naar zijn stats en lengte kijk.

Allemaal aanhechtingen/bouw kwestie. Ik heb een hele smalle van mezelf, enige wat prima groeit qua size zijn m'n armen en daar mis ik die echte bolle bicepspiek waardoor ze ook nooit zo groot zullen lijken als iemand die dat wel heeft ( mss wel als ik echt richting die 6 % zou gaan )

108 bij 10 % op 1.90 wordt overigens echt nergens in BB-land als beestachtig gezien. Bij onze lengte is 120 echt wel minimaal in mijn ogen, liever nog richting de 130 en dan 8 a 10 %.

Sta je wel zeker op 10% Mikie? Ik krijg zo het idee dat je toch een paar procent hoger staat. Op 10% zie je er al aardig uit op foto hoor

Of ben je gewoon zo vochtig van de deca?

Wat.

Zo...

Sta je wel zeker op 10% Mikie? Ik krijg zo het idee dat je toch een paar procent hoger staat. Op 10% zie je er al aardig uit op foto hoor

Of ben je gewoon zo vochtig van de deca?

Zit in m'n cruise, wel ietsje vochtig en dat had ik idd zelfs op tren/mast, vraag me niet waar 't vandaan komt. 10 % klopt wel, is meerdere malen gemeten door iemand met een heleboel ervaring, 7 punts meting enzovoorts.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven