Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ecto 4 libiDit. En daarbij ben ik naar mezelf veel te kritisch om er een oordeel over te kunnen vellen. Maar dit zie ik wel goed, die vormen heb ik niet in m'n benen, ook niet op 10 % zoals nu. Zie wel iets lijnen komen maar m'n outersweep zuigt ook. Komt wel, komt wel. De binnenkant van m'n benen is wel dik, daarom haal ik de 70 cm ook netjes.
Dit. En daarbij ben ik naar mezelf veel te kritisch om er een oordeel over te kunnen vellen. Maar dit zie ik wel goed, die vormen heb ik niet in m'n benen, ook niet op 10 % zoals nu. Zie wel iets lijnen komen maar m'n outersweep zuigt ook. Komt wel, komt wel. De binnenkant van m'n benen is wel dik, daarom haal ik de 70 cm ook netjes.
Haha geen probleem, is allemaal oke
Inb4 dikke arm maar waar blijven die benen
http://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/...=90ec2d324bc8ffabf9c2f13c046fbb8f&oe=52D274DF

Vind 't gewoon een beetje opvallend, 1.90 108KG 10% hoort er gewoon beestachtig uit te zien. Geef eens wat meer fotos, voor een duidelijk beeld.

190 en 108 kg op 10% hoeft er helemaal niet beestachtig uit te zien
Vind 't gewoon een beetje opvallend, 1.90 108KG 10% hoort er gewoon beestachtig uit te zien. Geef eens wat meer fotos, voor een duidelijk beeld.
Ik ben 1.90 80kg 8% en ik heb al een redelijk goede beachboy fysiek, als je er nu bij mij 26KG vvm (dus 108KG 10% 1.90) zou optellen, kan ik je garanderen dat ik er beestachtig uit zal zien, en waarschijnlijk ook richting wedstrijden kan.
pls go.Ik ben 1.90 80kg 8% en ik heb al een redelijk goede beachboy fysiek, als je er nu bij mij 26KG vvm (dus 108KG 10% 1.90) zou optellen, kan ik je garanderen dat ik er beestachtig uit zal zien, en waarschijnlijk ook richting wedstrijden kan.
ik ben 107kg bij 177 en nog niet eens beestachtig laat staat bij lengte van 190cm

Ik ben 1.90 80kg 8% en ik heb al een redelijk goede beachboy fysiek, als je er nu bij mij 26KG vvm (dus 106KG 8% 1.90) zou optellen, kan ik je garanderen dat ik er beestachtig uit zal zien, en waarschijnlijk ook richting wedstrijden kan.
ik ben 107kg bij 177 en nog niet eens beestachtig laat staat bij lengte van 190cm

Ik ben 1.90 80kg 8% en ik heb al een redelijk goede beachboy fysiek, als je er nu bij mij 26KG vvm (dus 106KG 8% 1.90) zou optellen, kan ik je garanderen dat ik er beestachtig uit zal zien, en waarschijnlijk ook richting wedstrijden kan.