Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Vind ook dat benen er niet slecht uit zien.

Je hebt betere vormen in je poten dan ik!

Je hebt betere vormen in je poten dan ik!

Hoor dit de laatste tijd wel vaak van je, dat mensen rond jouw lengte met 10KG minder VVM er beter uitzien dan jij.
Apart, aangezien jij ze 4kant zou moeten dwarfen op alle vlakken met +10KG VVM.

Foto is niet hetzelfde als IRL

Foto is niet hetzelfde als IRL

Dit. En daarbij ben ik naar mezelf veel te kritisch om er een oordeel over te kunnen vellen. Maar dit zie ik wel goed, die vormen heb ik niet in m'n benen, ook niet op 10 % zoals nu. Zie wel iets lijnen komen maar m'n outersweep zuigt ook. Komt wel, komt wel. De binnenkant van m'n benen is wel dik, daarom haal ik de 70 cm ook netjes.

Dit. En daarbij ben ik naar mezelf veel te kritisch om er een oordeel over te kunnen vellen. Maar dit zie ik wel goed, die vormen heb ik niet in m'n benen, ook niet op 10 % zoals nu. Zie wel iets lijnen komen maar m'n outersweep zuigt ook. Komt wel, komt wel. De binnenkant van m'n benen is wel dik, daarom haal ik de 70 cm ook netjes.
ecto 4 libi

Vind 't gewoon een beetje opvallend, 1.90 108KG 10% hoort er gewoon beestachtig uit te zien. Geef eens wat meer fotos, voor een duidelijk beeld.

190 en 108 kg op 10% hoeft er helemaal niet beestachtig uit te zien

190 en 108 kg op 10% hoeft er helemaal niet beestachtig uit te zien

Ik ben 1.90 80kg 8% en ik heb al een redelijk goede beachboy fysiek, als je er nu bij mij 26KG vvm (dus 106KG 8% 1.90) zou optellen, kan ik je garanderen dat ik er beestachtig uit zal zien, en waarschijnlijk ook richting wedstrijden kan.

Vind 't gewoon een beetje opvallend, 1.90 108KG 10% hoort er gewoon beestachtig uit te zien. Geef eens wat meer fotos, voor een duidelijk beeld.

190 cm 108kg @ 10% is verre van beestachtig...

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Ik ben 1.90 80kg 8% en ik heb al een redelijk goede beachboy fysiek, als je er nu bij mij 26KG vvm (dus 108KG 10% 1.90) zou optellen, kan ik je garanderen dat ik er beestachtig uit zal zien, en waarschijnlijk ook richting wedstrijden kan.

:roflol: pls go.

ik ben 107kg bij 177 en nog niet eens beestachtig laat staat bij lengte van 190cm

Ik ben 1.90 80kg 8% en ik heb al een redelijk goede beachboy fysiek, als je er nu bij mij 26KG vvm (dus 108KG 10% 1.90) zou optellen, kan ik je garanderen dat ik er beestachtig uit zal zien, en waarschijnlijk ook richting wedstrijden kan.

succes met 26 kg vvm eerst he

Ik ben 1.90 80kg 8% en ik heb al een redelijk goede beachboy fysiek, als je er nu bij mij 26KG vvm (dus 106KG 8% 1.90) zou optellen, kan ik je garanderen dat ik er beestachtig uit zal zien, en waarschijnlijk ook richting wedstrijden kan.

Pics van jouw beachboy fysiek?

iemand met 60 kilo op 1m90 heeft ook een beachboy fysiek.

Terug
Naar boven