Goldenboy
Novice
- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 10%
inderdaad

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inderdaad

Zou echt een moord doen om even de gym binnen te stappen. Dat houtje touwtje werk in de tuin heb je op een gegeven moment ook wel gehad. Bankdrukken kan nog, maar zwaar squatten kan al niet, want geen rek. Goed bezig!
Je hebt toch niet per se een rek nodig om zwaar te kunnen squatten? Je kan de stang geladen en al op 2 vuilcontainers leggen (de grijze en de groene) en er zodoende onder glippen. Of 2 mensen vragen om de bar vol te laden terwijl jij de bar al in je nek hebt liggen. Of gewoon geen p*ssy zijn en een clean and jerk doen. De keuze is aan jou.
Zwaar squaten is niet <100kg hé, maar echt wel 150kg+ dat wil ik je best zien jerken en cleanen.Je hebt toch niet per se een rek nodig om zwaar te kunnen squatten? Je kan de stang geladen en al op 2 vuilcontainers leggen (de grijze en de groene) en er zodoende onder glippen. Of 2 mensen vragen om de bar vol te laden terwijl jij de bar al in je nek hebt liggen. Of gewoon geen p*ssy zijn en een clean and jerk doen. De keuze is aan jou.
Zwaar squaten is niet <100kg hé, maar echt wel 150kg+ dat wil ik je best zien jerken en cleanen.
Klopt. Alleen als ik een hacksquat variant pak.
10-12 reps hap ik bij 140 kilo wel 2 minuten adem
MakkieHoeveel mensen op dit forum squatten 150kg voor 10-12 reps in perfecte vorm? Het is maar een aanname, maar ik denk dat degene die dat vroeg niet 1 van hen is. Could be wrong!

Zwaar squatten is inderdaad niet 100 kg ofzo dus dat ga je moeilijk op een prullebak krijgen zonder dat die inzakt en dat ga je ook moeilijk even kunnen clean en jerken. Ik zou dat niet kunnen met het gewicht dat ik squat (160kg voor 9)Hoeveel mensen op dit forum squatten 150kg voor 10-12 reps in perfecte vorm? Het is maar een aanname, maar ik denk dat degene die dat vroeg niet 1 van hen is. Could be wrong!
Ik heb er een zelf gebouwd is best easy, 50-60€ aan hout. Een maat van mij heeft een verstelbare in elkaar gelast das ook een optieZou echt een moord doen om even de gym binnen te stappen. Dat houtje touwtje werk in de tuin heb je op een gegeven moment ook wel gehad. Bankdrukken kan nog, maar zwaar squatten kan al niet, want geen rek. Goed bezig!

Wel een dikke Fail....toen al!!

Wel massive as f**k...toen al!’
idd dat vreten hebben ze je wel goed aangeleerd, niet geheel onbelangrijk