- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijna, lullo

Daarom tren tijdens bulk. 👌
Volgende keer zeker, nu ik goed gezien heb wat het in een cut kan doen

Als je het gewoon op 200 max houdt dan heeft het niet zoveel invloed op je eetlust... Wat natuurlijk funest is voor je gains.Volgende keer zeker, nu ik goed gezien heb wat het in een cut kan doen![]()
Ik keek gisteren dit filmpje en nu overweeg ik dit serieus
Het gaat jouw taille niet smaller maken. Voor zover ik dacht (en niet zeker weet) kreeg je door dat te dragen het gevoel dat je je buik gespannen moet gehouden en dus zo waarschijnlijk de gewoonte maakt.
Maar kan toch haast niet permanent blijven? Ik denk dat ik het beetje vergelijk met beugel (blokjes in Vlaams, idk in Nederlands) en moet ook nachtbeugel/draadje erachter om het recht te houdenEen corset kan je taille weldegelijk smaller maken.
Het lijkt mij ook dat het langzaam weer terug naar normaal gaat als je er mee stopt.Maar kan toch haast niet permanent blijven? Ik denk dat ik het beetje vergelijk met beugel (blokjes in Vlaams, idk in Nederlands) en moet ook nachtbeugel/draadje erachter om het recht te houden
Maarja dan nog, zal wel werken maar ik weet niet of het gaat werken met vetHet lijkt mij ook dat het langzaam weer terug naar normaal gaat als je er mee stopt.

Ziet er goed uit 👍🏻
Wat voor Fritzl kelder is dat dan
Wat mogen die puppies meten?
Pedo geintje typisch Hollands @FutureIFBBPro