Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Pre bed avondsjeep gisteren.
Abs slowly fading
Gr.

20200419_065839.jpg

Mooie Steinhart om je pols. Staat goed.

Volgende keer zeker, nu ik goed gezien heb wat het in een cut kan doen :D
Als je het gewoon op 200 max houdt dan heeft het niet zoveel invloed op je eetlust... Wat natuurlijk funest is voor je gains.

Al moet ik wel zeggen dat de kg's op de weegschaal minder snel omhoog gingen en het ook vaker schommelde t.o.v. test only. Op zich wel logisch natuurlijk, maar het doet wel iets met je mentale gesteldheid.

Ik keek gisteren dit filmpje en nu overweeg ik dit serieus

Het gaat jouw taille niet smaller maken. Voor zover ik dacht (en niet zeker weet) kreeg je door dat te dragen het gevoel dat je je buik gespannen moet gehouden en dus zo waarschijnlijk de gewoonte maakt.

Het gaat jouw taille niet smaller maken. Voor zover ik dacht (en niet zeker weet) kreeg je door dat te dragen het gevoel dat je je buik gespannen moet gehouden en dus zo waarschijnlijk de gewoonte maakt.

Een corset kan je taille weldegelijk smaller maken.

Een corset kan je taille weldegelijk smaller maken.
Maar kan toch haast niet permanent blijven? Ik denk dat ik het beetje vergelijk met beugel (blokjes in Vlaams, idk in Nederlands) en moet ook nachtbeugel/draadje erachter om het recht te houden

Maar kan toch haast niet permanent blijven? Ik denk dat ik het beetje vergelijk met beugel (blokjes in Vlaams, idk in Nederlands) en moet ook nachtbeugel/draadje erachter om het recht te houden
Het lijkt mij ook dat het langzaam weer terug naar normaal gaat als je er mee stopt.

Hmmm, dat is jammer. Helaas :(

Terug
Naar boven