Simsalabimmusclesforsewin
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.503
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 14%
Eerder een incest grapje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerder een incest grapje
Onder de 50cm telt niet dus het heeft nog geen zin om te meten momenteel.
Ik keek gisteren dit filmpje en nu overweeg ik dit serieus
Dit werkt echt. En er zullen nu vast wel mensen opstaan die het tegendeel gaan bewijzen etc etc etc.
Maar ik zal het proberen uit te leggen wat het doet.
Allereerst zijn het niet je buikspieren die je super maken, sterker nog vollere spierbuiken (geen typfout) van je buikspieren maken je waist groter.
Het is met name je corset en wat is dat dan. Je diafragma je uitgezakte organen je grotere maag je uitgezakte buikwand.
Vroeger zag je dit niet en dat komt voort uit de opvoeding van de oude stempel.
Je oma of opa zal het mening maal gezegd hebben tegen je ouders. "Buik in en borst vooruit".
Als je dit doet train je dagelijks en bijna de hele dag door je core. Je corset wordt gewoon strakker.
Wij hebben in het algemeen een uitgezakt bestaan. Hangen in de bank met een mobiel voor onze neus.
Eten veel (sport dingetje of gewoon geen rem), bewegen weinig.
Met een waistband om heb je die oma en opa altijd bij je. Alles wordt weer daarheen gepusht waar het hoort te zitten.
En doe het lang genoeg en je neemt zelf ook die houding aan.
Dit zal allemaal wel door de toppers van dit forum in het land der fabels worden afgeserveerd.
Maar feit is dat vele dit doen en resultaat hebben.
Ligt helemaal aan je stevigheid van je corset.Dus jij adviseert het wel te doen? Ik kan het proberen. Maar na hoeveel tijd zou je verschil beginnen te zien? Een maand, drie maanden, een half jaar?
Laat je toch niet gek maken man. Doe je best in de gym en eet goed. Vergeet een corset.Dus jij adviseert het wel te doen? Ik kan het proberen. Maar na hoeveel tijd zou je verschil beginnen te zien? Een maand, drie maanden, een half jaar?
Dit dus. Zorg eerst dat die 20cm vet eraf is en dan zie je maar wat je doetLaat je toch niet gek maken man. Doe je best in de gym en eet goed. Vergeet een corset.
Dit dus. Zorg eerst dat die 20cm vet eraf is en dan zie je maar wat je doet
Als de gyms weer eens open zijn en hebben wat freedom. Komen @Portonia1 en ik wel op bezoek voor wat motivatieJa klopt logischerwijs. Een corset zal niet opeens mijn overtollig vet wegtoveren. Toch ben ik er ook van overtuigd dat een goede houding een goed effect kan hebben. Ik probeer het ook zo veel mogelijk, maar soms let je er niet op en ga je zonder bewust te zijn een verkeerde houding aannemen.![]()
Voor nu: cutten!!!
Als de gyms weer eens open zijn en hebben wat freedom. Komen @Portonia1 en ik wel op bezoek voor wat motivatie

Tijdens de corona crisis heb ik volgens mij alleen de glutes onderhouden.. voor de rest is het huilen
Ik wil weer zwaar trainen GVD
![]()
Ty

Damn toegang tot een gym nu? luxe!