- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
daar zie je toch niks vanWanneer je een tondeuse over je hoofd haalt en er overal haar is

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daar zie je toch niks vanWanneer je een tondeuse over je hoofd haalt en er overal haar is

Hoeveel weken cut je ondertussen? Lijkt wel vlug gegaan zijn
7 weekjes nu. Van 91,5 naar 87. Armen gaan goed maar abs goed door laten komen blijft altijd drama bij mij.Hoeveel weken cut je ondertussen? Lijkt wel vlug gegaan zijn
We hebben een beetje hetzelfde probleem, beetje brede taille, abs komen laat door. Echt hinderlijk is dat7 weekjes nu. Van 91,5 naar 87. Armen gaan goed maar abs goed door laten komen blijft altijd drama bij mij.
![]()
Mwhoa taile is momenteel 78cm. Vorige cut zat ik op 68cm.We hebben een beetje hetzelfde probleem, beetje brede taille, abs komen laat door. Echt hinderlijk is dat
Ahaha herkenbaar ghetto buurtje
Dit zijn ook tijden dat je niet van de tren af moet gaan.Bekijk bijlage 491263
Na 9 weken niet trainen en 6kg lichter
Dieet gelijk losgelaten toen de lock down begon?Bekijk bijlage 491263
Na 9 weken niet trainen en 6kg lichter
Train je de abs al gericht?7 weekjes nu. Van 91,5 naar 87. Armen gaan goed maar abs goed door laten komen blijft altijd drama bij mij.
![]()
Nooit echt consistent gedaan maar doe nu sinds kort cable crunch en abwheel. Kan abwheel bijna tot de grond doen vanuit knien. Wordt wel de zaak om straks in bulk consistent te doen, maar wellicht hebben abs ook wel wat met m’n verleden te maken.
Als je ze consistent aanpakt blijven ze ook bij je op een hoger bf, al roepen de meesten hier van niet maar ik merk zelf het verschil.Nooit echt consistent gedaan maar doe nu sinds kort cable crunch en abwheel. Kan abwheel bijna tot de grond doen vanuit knien. Wordt wel de zaak om straks in bulk consistent te doen, maar wellicht hebben abs ook wel wat met m’n verleden te maken.
Ik was eerst van mening van niet maar heb ze afgelopen blast meer getraind en ze lijken toch verbeterd.Als je ze consistent aanpakt blijven ze ook bij je op een hoger bf, al roepen de meesten hier van niet maar ik merk zelf het verschil.
lijkt mij ook welAls je ze consistent aanpakt blijven ze ook bij je op een hoger bf, al roepen de meesten hier van niet maar ik merk zelf het verschil.
Dreamy weet niet eens wat abs zijn.