- Waardering
- 1.477
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 5%
Geen motivatie, depri andere dingen aan me hoofd. Gelukkig sinds deze week weer kunnen trainen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen motivatie, depri andere dingen aan me hoofd. Gelukkig sinds deze week weer kunnen trainen

Standing ab roll-outs is ook best wel sick. Ik heb er ooit lang voor getraind, maar heb ze nooit volledig onder de knie gekregen. Ik zie veel mensen bezig met hun knieën op de grond; ik heb dat nooit zo begrepen, daar voel ik echt weinig van (kan aan mij liggen).Eens. Ik doe standing ab rollouts voor reps en mijn abs verdwijnen niet bij een hoger bf (al kom ik niet echt boven de 12-14%).
Andere oefeningen voor abs doe ik niet.
Het is minder zwaar dan het lijkt, tbf. Als je ergens goed in wilt worden, dan zul je het vaker moeten doen is mijn devies altijd.Standing ab roll-outs is ook best wel sick. Ik heb er ooit lang voor getraind, maar heb ze nooit volledig onder de knie gekregen. Ik zie veel mensen bezig met hun knieën op de grond; ik heb dat nooit zo begrepen, daar voel ik echt weinig van (kan aan mij liggen).
lookin' good
Vanaf de knieën kan ik ondertussen +100 reps
Ik heb ze ook al eens 2 trainingen met 1 hand gedaan, ik ben benieuwd of ik die ooit ook met de neus tegen de grond en staand kan gaan doen.
Thanks, ik ben nog niet heel tevreden maar ook niet ontevreden

Met zo’n ab wheel wordt het wel iets makkelijker. Amper stabiliteit nodig.Thanks, ik ben nog niet heel tevreden maar ook niet ontevreden
XXL Nutrition - De grootste in sportvoeding XXL Nutrition
Wat je sportdoelen ook zijn, XXL Nutrition helpt je deze waar te maken! Ervaar de hoogste kwaliteit supplementen, sportvoeding, kleding & meer.xxlnutrition.com
Maar die is uitverkocht... Ik denk wel dat @XXL Nutrition ze nog terug gaan in doen (?)
Amper stabiliteit nodig zou ik nu ook niet durven zeggen, het is wel wat stabieler, dat zeker.Met zo’n ab wheel wordt het wel iets makkelijker. Amper stabiliteit nodig.
Desalniettemin gewoon respectabel om ze staand te doen, begrijp me niet verkeerd.
Dan heb je het zo weer terug. Gewoon. Weer lekker gaan genieten van het trainen en een beetje je dieet oppakken. Komt goed!Geen motivatie, depri andere dingen aan me hoofd. Gelukkig sinds deze week weer kunnen trainen![]()
ik ruik hier een kampioensbeker

Shredded af👍
Netjes! Jij heb wel hard doorgecut zeg. Paar maanden terug zat je toch op 115? En eerder dit jaar boven de 120?
Valt mij ook op, rijkerswoerd gaat volgens mij weer open eerdaags maar zal daar wel knetterdruk zijn
out