XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Eens. Ik doe standing ab rollouts voor reps en mijn abs verdwijnen niet bij een hoger bf (al kom ik niet echt boven de 12-14%).
Andere oefeningen voor abs doe ik niet.
Standing ab roll-outs is ook best wel sick. Ik heb er ooit lang voor getraind, maar heb ze nooit volledig onder de knie gekregen. Ik zie veel mensen bezig met hun knieën op de grond; ik heb dat nooit zo begrepen, daar voel ik echt weinig van (kan aan mij liggen).

Standing ab roll-outs is ook best wel sick. Ik heb er ooit lang voor getraind, maar heb ze nooit volledig onder de knie gekregen. Ik zie veel mensen bezig met hun knieën op de grond; ik heb dat nooit zo begrepen, daar voel ik echt weinig van (kan aan mij liggen).
Het is minder zwaar dan het lijkt, tbf. Als je ergens goed in wilt worden, dan zul je het vaker moeten doen is mijn devies altijd.
Qua vanaf de knieën ligt denk ik aan jou. Ik voel het behoorlijk.

• Like
Waarderingen: BB_
5BBB9B09-4815-48BD-8BAA-5EEEE93B2829.jpeg
lookin' good:thumbup:

Vanaf de knieën kan ik ondertussen +100 reps :roflol:

Ik heb ze ook al eens 2 trainingen met 1 hand gedaan, ik ben benieuwd of ik die ooit ook met de neus tegen de grond en staand kan gaan doen.

Is er iemand in voor een ab wheel forum challenge?

Thanks, ik ben nog niet heel tevreden maar ook niet ontevreden :P

Maar die is uitverkocht... Ik denk wel dat @XXL Nutrition ze nog terug gaan in doen (?)
Met zo’n ab wheel wordt het wel iets makkelijker. Amper stabiliteit nodig.
Desalniettemin gewoon respectabel om ze staand te doen, begrijp me niet verkeerd.

• Like
Waarderingen: LM
  • Like
Waarderingen: vntl
Valt mij ook op, rijkerswoerd gaat volgens mij weer open eerdaags maar zal daar wel knetterdruk zijn

pff ja idd zal wel druk zijn. Decathlon in zuid was gister wel weer stacked dus ff nog een halterset gehaald met lange stang kan ik thuis meer dan 2 eleastieken en een dumbell.

Over 1,5 maand ben ik 17 en ben op 200% aan het knallen om een goed fysiek neer te zetten. Side chest en een poging tot hoxyz pose.

Bijlagen

• 20200516_213553.jpg
    20200516_213553.jpg
    92,3 KB · Weergaven: 253
  • 20200516_214512.jpg
    20200516_214512.jpg
    247,1 KB · Weergaven: 319
Terug
Naar boven