AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

-

Laatst bewerkt:
Thanks bro! Kwam van 500 test 400 tren, toen gelijk naar 150mg test-e. Niet meer getraind, niet op voeding gelet. En heel veel geblowd om die irritaties en agressie (die normaal kwijt kan in de gym) kwijt te raken. Haha niet optimaal zal ik je vertellen:o

Ja nergens meer op gelet en best depri geweest, achteraf zo zonde.
Zodra je terug traint en blast is het een kwestie van weken om terug op niveau te geraken. Shape is nog steeds goed voor niets te doen :)

High rep crunches in alle mogelijke variaties heeft bij mij enorm verschil gemaakt.
Vroeger keek niemand raar op als er een paar honderd reps per set gemaakt werden...

Als je ze consistent aanpakt blijven ze ook bij je op een hoger bf, al roepen de meesten hier van niet maar ik merk zelf het verschil.

Ik had eerst vrij weinig zin in abs training.
Sinds quarantine ab frequentie een stuk hoger en vacuums gaan doen.
Ze minstens net zo zichtbaar als toen ik in wedstrijdprep 2 kg lichter was, denk omdat ik op sommige plekken al meer massa gekregen.

Zojuist:
.

Laatst bewerkt:
5BBB9B09-4815-48BD-8BAA-5EEEE93B2829.jpeg

7a8kg zwaarder dan na de cut voor de contest
IMG-20200516-WA0008.jpg

Edit, toch weer 3 kilo kwijt op een paar dagen tijd 😂

Laatst bewerkt:
Als je ze consistent aanpakt blijven ze ook bij je op een hoger bf, al roepen de meesten hier van niet maar ik merk zelf het verschil.
Eens. Ik doe standing ab rollouts voor reps en mijn abs verdwijnen niet bij een hoger bf (al kom ik niet echt boven de 12-14%).
Andere oefeningen voor abs doe ik niet.

Terug
Naar boven