- Waardering
- 1.477
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot september aan de tren bedoel jeDit zijn ook tijden dat je niet van de tren af moet gaan.
Waist:shoulder ratio heeft potentie.
Onzichtbaar vanwege donslaag

Zodra je terug traint en blast is het een kwestie van weken om terug op niveau te geraken. Shape is nog steeds goed voor niets te doenThanks bro! Kwam van 500 test 400 tren, toen gelijk naar 150mg test-e. Niet meer getraind, niet op voeding gelet. En heel veel geblowd om die irritaties en agressie (die normaal kwijt kan in de gym) kwijt te raken. Haha niet optimaal zal ik je vertellen
Ja nergens meer op gelet en best depri geweest, achteraf zo zonde.

Vind ik gewoon te saai om te trainen
Wat deed je zoal? Ik kom niet veel verder dan rope crunch.Ik was eerst van mening van niet maar heb ze afgelopen blast meer getraind en ze lijken toch verbeterd.
Alleen rope crunches maar consiquent, enige shit die ik goed voel in me coreWat deed je zoal? Ik kom niet veel verder dan rope crunch.
Als je ze consistent aanpakt blijven ze ook bij je op een hoger bf, al roepen de meesten hier van niet maar ik merk zelf het verschil.
crunches vs sit ups? toughts?High rep crunches in alle mogelijke variaties heeft bij mij enorm verschil gemaakt.
Vroeger keek niemand raar op als er een paar honderd reps per set gemaakt werden...

Crunches all the way, sit ups zijn alleen goed om de rug te verneuken en hebben geen enkel voordeel tov crunches.
Valt mij ook op, rijkerswoerd gaat volgens mij weer open eerdaags maar zal daar wel knetterdruk zijnHaha zeker, als de zon schijnt overal turkse barbecues. Ik sport daar ook soms nu met quarantaine, weinig in Arnhem buiten waar je kan trainen.
Waarom ?Bekijk bijlage 491263
Na 9 weken niet trainen en 6kg lichter
Eens. Ik doe standing ab rollouts voor reps en mijn abs verdwijnen niet bij een hoger bf (al kom ik niet echt boven de 12-14%).Als je ze consistent aanpakt blijven ze ook bij je op een hoger bf, al roepen de meesten hier van niet maar ik merk zelf het verschil.