- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Wil je van mij een klein postertje op je toilet hangen?Zekers, als jij me een poster opstuurt van jou krijg jij zijn plekkie, moet ik wel een grotere muur pakken denk ik![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil je van mij een klein postertje op je toilet hangen?Zekers, als jij me een poster opstuurt van jou krijg jij zijn plekkie, moet ik wel een grotere muur pakken denk ik![]()
Een foto van jou biceps wil ik wel!Wil je van mij een klein postertje op je toilet hangen?
Als Wesly erop past, dan pas ik er zeker op.Zekers, als jij me een poster opstuurt van jou krijg jij zijn plekkie, moet ik wel een grotere muur pakken denk ik![]()

Heb hier nog van die 10x15 fotolijstjes, stuur maar foto via pmWil je van mij een klein postertje op je toilet hangen?

Daar past zijn biceps niet op.Heb hier nog van die 10x15 fotolijstjes, stuur maar foto via pm![]()
Zo zie je maar dat je zonder AAS ook ontzettend groot knap sterk gespierd perfect buff mooi sexy lekker perfect kunt worden.Dat zag ik al via pm, tis een flinke buffel idd. Goed bezig @euphorea
In voor een paar potjes armworstelen?![]()
Cheatmeal doet z'n werk hehe.
Zo dit is m'n laatste foto voorlopig, aangezien ik vanaf morgen wss weer een week of 2 een vochtbol ben![]()
Noem maar een datum! Hahahaha verliezer krijgt als troost een bak ijs toch?
Ijs voor de winnaar én verliezer!!Noem maar een datum! Hahahaha verliezer krijgt als troost een bak ijs toch?
Perfecte deal! Op 1 voorwaarde! Wil wel een meeting met piraten kat !