Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Wel grappig hoe we als homofielen elkaar lopen te complimenteren over de fysieken.

Logisch tho, we zijn allemaal autistisch in the end.
Het is toch een bodybuilding forum? Ik denk dat juist de mindset van een een bodybuilder is dat we naar een lichaam als een vorm van kunst kijken. Of ben ik te serieus?

Wel grappig hoe we als homofielen elkaar lopen te complimenteren over de fysieken.

Logisch tho, we zijn allemaal autistisch in the end.
Behalve als jij ze krijgt is het niet homo toch?

Misschien moet je nog even 10 foto's achter elkaar posten in je fotoalbum om te compenseren voor de aandacht die je normaliter niet krijgt.

Het is toch een bodybuilding forum? Ik denk dat juist de mindset van een een bodybuilder is dat we naar een lichaam als een vorm van kunst kijken. Of ben ik te serieus?
Afgunst is de puurste vorm van jaloezie.

Mannen zijn meestal niet zo handig in het verbergen ervan. 😂

Misschien moet je nog even 10 foto's achter elkaar posten in je fotoalbum om te compenseren voor de aandacht die je normaliter niet krijgt.

Ach ik vind het prima, ben geen homofoob verder dus een beetje homo is oké.
Jouw kop ziet er overigens uit alsof je 10 p**mels tegelijk van achter zou willen, dat is ook oké ouwe internetheld van me :heart:

Ben jij irl ook bezig om met elke zin die je uitspreekt een discussie te ontlokken? Zou snel vermoeiend worden, wel vermakelijk voor eventjes, dat wel.

Ach ik vind het prima, ben geen homofoob verder dus een beetje homo is oké.
Jouw kop ziet er overigens uit alsof je 10 p**mels tegelijk van achter zou willen, dat is ook oké ouwe internetheld van me :heart:
Ik weet dat je er stiekem van droomt, maar die van jou gaat geen damage doen tussen mijn glutes. En daarbij is jouw kop is het resultaat als er al minimaal 10 p**mels tegelijk in zijn geweest.

Ben jij irl ook bezig om met elke zin die je uitspreekt een discussie te ontlokken? Zou snel vermoeiend worden, wel vermakelijk voor eventjes, dat wel.
Gebeurt meestal alleen via internet; dan komen die ingedaalde balletjes ineens tevoorschijn.

Ik zou zeggen: verzin jij anders maar iets voor ons om deze maandag door te komen.

Ik weet dat je er stiekem van droomt, maar die van jou gaat geen damage doen tussen mijn glutes. En daarbij is jouw kop is het resultaat als er al minimaal 10 p**mels tegelijk in zijn geweest.

Gebeurt meestal alleen via internet; dan komen die ingedaalde balletjes ineens tevoorschijn.

Ik zou zeggen: verzin jij anders maar iets voor ons om deze maandag door te komen.
Haha wat een slechte comeback man, probeer het nog eens :roflol:.

Best wel pijnlijk dat je denkt na al die ''briljante'' tegenargumenten het recht te hebben mensen te bekritiseren over hun comebacks.😂

Beetje delusional is oké, maar laat die tren maar even voor wat het is.

Whatever it takes!!!
Kom op, dit kan beter!

Is dat het enige wat je kunt zeggen?

Probeer eens inhoudelijk ergens op in te gaan, ipv alleen wat onnozele geluiden te produceren.

Dit is toch geen challenge.

Na jouw foto te hebben gezien snap ik de reacties op dit forum.
Fucking jaloezie jongen. Je staat er zwaar goed bij.

RESPECT.

Terug
Naar boven