Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

@Bokito wil gewoon een rel ontlokken zodat de foto van @th0maz naar de achtergrond verdwijnt en hij straks weer zijn eigen foto’s kan posten.

Deze fittie heeft een meetbaar wedstrijdelement nodig. Zullen we anders salarisstrookjes vergelijken?

@th0maz ben overigens wel benieuwd naar de rest van je shape, is die ergens te bewonderen?

Anders plaats jij weer een foto in shirt om je dikke pens te verhullen en te zeggen hoe goed je progress is.
Laat eens die pens van jou zien dan.

@th0maz ben overigens wel benieuwd naar de rest van je shape, is die ergens te bewonderen?
Valt nog niks te bewonderen. Heb tijdens de lockdown mij zelf uitgehongerd met tren waardoor ik me nog te skinny voel om nog meer te laten zien.

Black lives matter

Als het aan mij ligt tijd voor een foto

Maar jij zit op @th0maz zijn stekkie te vissen:p
De wateren waar Thomaz vist, zijn mij iets te diep. Ik vis voorlopig nog op kleinere vis, guppies ofzo.
Maar aangezien er al 3 pagina's met modder gegooid wordt, in plaats van foto's zal ik de foto's uit mijn log reposten
1594030670966.png
1594030690655.png

Laatst bewerkt:
De wateren waar Thomaz vist, zijn mij iets te diep. Ik vis voorlopig nog op kleinere vis, guppies ofzo.
Maar aangezien er al 3 pagina's met modder gegooid wordt, in plaats van foto's zal ik de foto's uit mijn log reposten
1594030670966.png
1594030690655.png

super mooi fysiek.

(Nog meer van die complimenten en ik ga haast denken dat ik ibne ben :gay:)

Terug
Naar boven