- Waardering
- 1.491
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 5%
3300kcal op trainingsdagen en 2700 op rust, alleen op rustdagen vaak uit eten dus dat is vaak 3500+Netjes man! Op hoeveel cal ben je aan het recompen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3300kcal op trainingsdagen en 2700 op rust, alleen op rustdagen vaak uit eten dus dat is vaak 3500+Netjes man! Op hoeveel cal ben je aan het recompen?

3300kcal op trainingsdagen en 2700 op rust, alleen op rustdagen vaak uit eten dus dat is vaak 3500+![]()
echt brute benenBekijk bijlage 496860Recomp gaat wel oke, voel me wel echt smal

Nee haha wel is geprobeerd maar vaak geen tijd/zin om dagelijks te loggen, wie weet ooit nog een x
Niet slecht voor een nattyNiet meer getraind sinds 2011, nu weer weekje bezig.
![]()
Thanks maakt het extra speciaal hè

Nee haha wel is geprobeerd maar vaak geen tijd/zin om dagelijks te loggen, wie weet ooit nog een x
Nice
Welke oefening (of schema) denk je dat het er het meest aan heeft bijgedragen dat je outer quads er echt zo ziek hard uitpoppen? Dat is is wel echt streef. Hoeveel cm met je benen trouwens?Bekijk bijlage 496860Recomp gaat wel oke, voel me wel echt smal
Welke oefening (of schema) denk je dat het er het meest aan heeft bijgedragen dat je outer quads er echt zo ziek hard uitpoppen? Dat is is wel echt streef. Hoeveel cm met je benen trouwens?

Welke oefening (of schema) denk je dat het er het meest aan heeft bijgedragen dat je outer quads er echt zo ziek hard uitpoppen? Dat is is wel echt streef. Hoeveel cm met je benen trouwens?
Doe eigenlijk voornamelijk squats/leg extension! 63 cm maar!Welke oefening (of schema) denk je dat het er het meest aan heeft bijgedragen dat je outer quads er echt zo ziek hard uitpoppen? Dat is is wel echt streef. Hoeveel cm met je benen trouwens?
Fixed
Ja daaaag op het smalste stuk gemeten zekerDoe eigenlijk voornamelijk squats/leg extension! 63 cm maar!
Haha nee breedste stuk geloof ik

Oogt verdomd groot..zit nu op 61 of 62 in de ochtend. Die mij die quad sweep eens!
Hij mist adducteurs altans op de foto dus kan makkelijk, plus veel definitie wat het meteen groter laat ogen. Voor de rest super benen.