- Waardering
- 15.911
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice !
Daar gaat t nu even niet om oke😂😂😂Nice !
Die kerel achter je lijkt wel dood in de spiegel.... Ziet er nogal grauw uit ook
Deze keer maar een lange broek aangetrokken om opmerkingen over je kuiten te voorkomen?
. Nu even een paar broodjes doner naar binnen werken hihi.
haha scherp Remco.
Altijd leuk dat de grootste ecto’s van dit forum steeds dezelfde grappen napapagaaien.
Ondertussen ben ik buffer dan 98% van dbb terwijl ik maar wat doe. Nu even een paar broodjes doner naar binnen werken hihi.
big love the beauty and the beast![]()
Dat geldt wel voor maar 98% van je lichaam.haha scherp Remco.
Altijd leuk dat de grootste ecto’s van dit forum steeds dezelfde grappen napapagaaien.
Ondertussen ben ik buffer dan 98% van dbb terwijl ik maar wat doe. Nu even een paar broodjes doner naar binnen werken hihi.
big love the beauty and the beast![]()
De volle 100%!
Ibneje ziet er goed uit jongen, al helemaal als dit natty is.
Buffer dan jij iig haha
Hij bedoelde biggier dan 98% van de natties. Al heb ik daar ook mijn twijfels bij.
Je gaat als een autist door het leven en je bent zo slap als wat. Waar heb je het over johUpper body misschien nog ff een paar maanden wel ja maar dat gaat ook niet lang meer duren. En je lower body daar kunnen we het beter niet over hebben. Oh ja en ik kom pas net kijken wat aas betreft... dus ja je mag je eigenlijk wel wat bescheidener opstellen.
“haha”

Je gaat als een autist door het leven en je bent zo slap als wat. Waar heb je het over joh![]()