AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Zo 2e training in 9 maanden en naturel

3B523D6F-8E96-4EF0-BAA2-91E724BF61C2.jpeg

haha scherp Remco.

Deze keer maar een lange broek aangetrokken om opmerkingen over je kuiten te voorkomen?

Altijd leuk dat de grootste ecto’s van dit forum steeds dezelfde grappen napapagaaien.

Ondertussen ben ik buffer dan 98% van dbb terwijl ik maar wat doe :roflol:. Nu even een paar broodjes doner naar binnen werken hihi.

big love the beauty and the beast:heart:

haha scherp Remco.

Altijd leuk dat de grootste ecto’s van dit forum steeds dezelfde grappen napapagaaien.

Ondertussen ben ik buffer dan 98% van dbb terwijl ik maar wat doe :roflol:. Nu even een paar broodjes doner naar binnen werken hihi.

Lachen toch Sven

haha scherp Remco.

Dat geldt wel voor maar 98% van je lichaam.

98% is ook wat overdreven.

Upper body misschien nog ff een paar maanden wel ja maar dat gaat ook niet lang meer duren. En je lower body daar kunnen we het beter niet over hebben. Oh ja en ik kom pas net kijken wat aas betreft... dus ja je mag je eigenlijk wel wat bescheidener opstellen.

“haha”

Upper body misschien nog ff een paar maanden wel ja maar dat gaat ook niet lang meer duren. En je lower body daar kunnen we het beter niet over hebben. Oh ja en ik kom pas net kijken wat aas betreft... dus ja je mag je eigenlijk wel wat bescheidener opstellen.

“haha”
Je gaat als een autist door het leven en je bent zo slap als wat. Waar heb je het over joh :roflol:

Je gaat als een autist door het leven en je bent zo slap als wat. Waar heb je het over joh :roflol:

Wat heeft kracht hier mee te maken? We hebben het toch over spiermassa? Dat jij met je spillebenen een paar platen meer kan squatten dan ik... nou gefeliciteerd. Totaal irrelevant in deze.

Autist klopt wel ja maar dat was ik voor bodybuilding ook al... zit in de familie :hahaha:

Jongens, iedereen hier is het bufste, dikste/dunste en het meest natty/grammengebruiker.
Narcist tot in de kist.

Terug
Naar boven