Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
jazeker ,en dan nog proberen zo groot en zwaar te worden dat de kistendragers de hele dag lopen te vloeken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig thomas, je bent in ieder geval een hater die buffer is dat kunnen er weinig verder zeggen hierHij bedoelde biggier dan 98% van de natties. Al heb ik daar ook mijn twijfels bij.
Als hij zo biggie is als hij zich voordoet, dan gaat hij alsnog de ader battle aan.
Laten we maar beginnen met de opwarming @Bokito
![]()

Echt goede vooruitgang geboekt. Zeer netjes. 👌
Goed bezig thomas, je bent in ieder geval een hater die buffer is dat kunnen er weinig verder zeggen hier
De doner was lekker, nu appeltaart. Eetse met je rijst met droge kip @Spambod. Geen saus he word je dik van!!!
Goed bezig thomas, je bent in ieder geval een hater die buffer is dat kunnen er weinig verder zeggen hier
De doner was lekker, nu appeltaart. Eetse met je rijst met droge kip @Spambod. Geen saus he word je dik van!!!
Gvd man, gruwelijkHij bedoelde biggier dan 98% van de natties. Al heb ik daar ook mijn twijfels bij.
Als hij zo biggie is als hij zich voordoet, dan gaat hij alsnog de ader battle aan.
Laten we maar beginnen met de opwarming @Bokito
![]()
Jij niet in ieder geval.Jongens, iedereen hier is het bufste, dikste/dunste en het meest natty/grammengebruiker.
Narcist tot in de kist.

Hoe oud, goud, ben jij ( u ? )
ja, dat gaat die coffin dancers hun beste dag niet wordenjazeker ,en dan nog proberen zo groot en zwaar te worden dat de kistendragers de hele dag lopen te vloeken

Beetje zoals dit?ja, dat gaat die coffin dancers hun beste dag niet worden![]()

Wanneer is je eerste wedstrijd?
In 2006 deed ik mijn 1ste highlandgames, 2008 mijn 1ste strongman competitie en vorige jaar de 1ste (en vast laatste?) Bb wedstrijd, hier op het forum