- Waardering
- 1.368
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Ziet er gezond uit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er gezond uit.
Driemaal daags een fapsessie van 45 min.
Als dat nu eens zou werken....

niks helpt hé?

Thanks breh.Damn huge man! Ziet er al bruut uit. Hoe gaat je bulkblast eruit zien?
Sinds wanneer is anorexia wel gezond dan?
3 dyel's
Ik weet niet wie dat is. Wat heb je tegen mijn hand? Wil je me boos hebben?
Dat is een mooie blast, benieuwd naar je progressie. Ik zou inderdaad uitkijken met nieuw werk en tren. Ik heb ook het zekere voor het onzekere genomen toen ik met m'n nieuwe job ging starten. Je wilt dan toch je beste beentje voorzetten. Als je slaap dan ruk is en je mentale gesteldheid is niet op z'n best dan kan het nog weleens verkeerd uitpakken.Thanks breh.
Momenteel één week bezig met de onderstaande blast.
Ben nog niet helemaal uit wat ik tijdens week 8-14 ga doen, omdat ik rond die tijd ook moet beginnen aan mijn nieuwe job. Zat te denken om DHB te switchen met tren, maar tren is niet zo goed voor mij mentale gesteldheid.
![]()
3 dyel's
Best bescheiden doseringen voor jou hoeveelheid massa.Thanks breh.
Ben nog niet helemaal uit wat ik tijdens week 8-14 ga doen, omdat ik rond die tijd ook moet beginnen aan mijn nieuwe job. Zat te denken om DHB te switchen met tren, maar tren is niet zo goed voor mij mentale gesteldheid.
![]()
3 dyel's
Ja klopt, moet even kijken hoe dat verloopt. Wilde tren aan het einde toevoegen om wellicht nog beetje droger/minder vochtig uit de blast te komen.Dat is een mooie blast, benieuwd naar je progressie. Ik zou inderdaad uitkijken met nieuw werk en tren. Ik heb ook het zekere voor het onzekere genomen toen ik met m'n nieuwe job ging starten. Je wilt dan toch je beste beentje voorzetten. Als je slaap dan ruk is en je mentale gesteldheid is niet op z'n best dan kan het nog weleens verkeerd uitpakken.
Is de MENT de orale variant? Zo niet, zou je nog kunnen overwegen om de laatste 6 weekjes een oral aan de cycle toe te voegen. Maar je gaf ook aan de DHB te willen switchen voor tren, misschien NPP een optie? Sides daarvan vind ik heel erg meevallen in vergelijking met deca waarbij waterretentie sneller een issue is. Daarbij vind ik de synergie tussen NPP en mast ook top.
Bouw meestal rustig op. En op te veel gear voel ik altijd rampzalig. Tot 800-900 test-e is het op zich wel te doen. Heb wel eens tot 1.1 gram test-e geblast, maar toen voelde ik meer dood dan levend.Best bescheiden doseringen voor jou hoeveelheid massa.
Geen interesse hier een log te openen? Kan wel leerzaam zijn...
Ik voorspel dat de wristgains binnenkort flink omhoog gaan schieten
![]()

Wat bedoel je?
Thanks breh.
![]()
3 dyel's
Heb jij een handenfetisj
Ik heb vorige week de trilogie gekeken van die klotepop. Blijft leuk![]()

En je uren slaap drastisch verminderen.Ik voorspel dat de wristgains binnenkort flink omhoog gaan schieten
![]()

Ik haat deca, maar npp daarentegen vind ik super chill. Heel maf, maar ik heb geen sides op npp, maar wel die gruwelijke volle, ronde look zonder extra waterretentie.Ja klopt, moet even kijken hoe dat verloopt. Wilde tren aan het einde toevoegen om wellicht nog beetje droger/minder vochtig uit de blast te komen.
Nee injectable. Nog nooit gebruikt, maar wilde het ondanks de controversiële posts hier het toch een keer proberen.
Ik heb wel een keer deca gebruik maar kon daar echt voor geen meter op slapen. Meest ellendige blast ever was dat. Ik slaap 100x beter op tren dan op deca vreemd genoeg. Ik neem aan dat NPP dan hetzelfde effect zal hebben?
Bouw meestal rustig op. En op te veel gear voel ik altijd rampzalig. Tot 800-900 test-e is het op zich wel te doen. Heb wel eens tot 1.1 gram test-e geblast, maar toen voelde ik meer dood dan levend.
Ik zal er over nadenken.
Waar is Chuckie volgens jou dan bekend van?