XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Man, waar heb je het nou over? Ik drop een complimentje en dat mag ik met een sneer bekopen. Niet iedereen heeft het altijd op je voorzien, hoor. Is dit soms een uitwas van de jeugdige onzekerheid die je er in eerste instantie toe heeft bewogen naar de gym te gaan en de rest van je leven op te geven? Weet je wat het ook is? Onzekerheid is echt niet geil, man. Als je ooit nog eens wat anders wilt doen dan G4P dan ga jij het lastig krijgen want vrouwen ruiken een onzekere beta van een kilometer afstand.

Maar goed. Succes, van mij krijg je geen complimenten meer.
''Ziet er gezond uit'' uit is een compliment? Wellicht is dat logisch in jouw autistische wereld, maar dat zie ik als een passief agressieve comment.

want vrouwen ruiken een onzekere beta van een kilometer afstand.
Volgens mij is er nog nooit een vrouw binnen één kilometer afstand bij jou in de buurt geweest. En nee je moeder telt niet mee

Laatst bewerkt:
maar dat zie ik als een passief agressieve comment.
Fix je zelfbeeld en je zult zien dat je leven een stuk beter wordt. Het is namelijk moeilijk om compassie met je te hebben omdat je altijd zo met gestrekt been erin gaat. Maar als je wat positiever wordt over jezelf en dat zelfvertrouwen uitstraalt, dan merkt je omgeving dat ook, en dat zal uiteindelijk tot meer geluk leiden.

Fix je zelfbeeld en je zult zien dat je leven een stuk beter wordt. Het is namelijk moeilijk om compassie met je te hebben omdat je altijd zo met gestrekt been erin gaat. Maar als je wat positiever wordt over jezelf en dat zelfvertrouwen uitstraalt, dan merkt je omgeving dat ook, en dat zal uiteindelijk tot meer geluk leiden.
Ik zal er over nadenken. Bedankt voor het advies internetpsycholoog.

Kun je met zo'n fysiek weinig zelfvertrouwen hebben ? ???

• Like
Waarderingen: Saus
Ik zal er over nadenken. Bedankt voor het advies internetpsycholoog.
Je mag me altijd een PB sturen als je nog vragen hebt.

Kun je met zo'n fysiek weinig zelfvertrouwen hebben ?
Bigorexia in combinatie met in het verleden te zijn gepest, waardoor hij bij de kleinste vrees dat hij nu niet serieus wordt genomen, zélf gaat pesten. Dat is wat ik bedoelde met mijn betoog over zelfvertrouwen. Je ziet het wel vaker helaas.

Kun je met zo'n fysiek weinig zelfvertrouwen hebben ? ???
Hij heeft helemaal gelijk. Het feit dat wij een een beter fysiek hebben dan hem komt niet omdat hij minder discipline en poep genetics heeft, maar om het feit dat we overcompenseren voor het verleden en/of gebrek aan iq hebben.

e mag me altijd een PB sturen als je nog vragen hebt.
Flex ém
1594804523953.png

Je mag me altijd een PB sturen als je nog vragen hebt.

Bigorexia in combinatie met in het verleden te zijn gepest, waardoor hij bij de kleinste vrees dat hij nu niet serieus wordt genomen, zélf gaat pesten. Dat is wat ik bedoelde met mijn betoog over zelfvertrouwen. Je ziet het wel vaker helaas.
Je bent toch niet serieus? Of wel? :roflol:

(bek)vecht het samen lekker uit via pm.

Bedankt.

Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen.

Valt wel mee toch. Ooit wel eens interesse gehad in GH, maar kwam uiteindelijk tot de conclusie dat je dan wel minimaal 5-6iu moet zetten voordat het eventueel interessant wordt. Die paar 100 euro in de maand spendeer ik dan liever toch ergens anders aan.

En ik ben te p*ssy om slin te proberen.

Klinkt goed dan. Was beetje huiverig m.b.t. slaap, omdat ik destijds kut ervaring met deca heb gehad.

Ga DHB wellicht dan switchen met NPP. Goede tip 👍

Bedankt vrind.

Op het moment lachwekkend, omdat ik allemaal last heb van pijntjes.

Heb ooit wel eens 160-170kg bench gedaan en 200kg+ squat.

Ziet er goed uit, zeker die rug. Top 👌
Ik denk dat het je wel zal bevallen, vooral de switch van DHB naar NPP, je kunt ook vergelijkbare doseringen met NPP gebruiken als met DHB ;)

Terug
Naar boven