Leeuwarden1998
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 21%
Ik dacht dat Sanca het van een rare kringloopwinkel bad
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij doet niet meer mee!Ik dacht dat Sanca het van een rare kringloopwinkel bad
Dank, was net van mn nachtmerries betreffende die kutpop afIk voorspel dat de wristgains binnenkort flink omhoog gaan schieten
![]()
Ik denk die slaperige piraat zich straks vaak gaat vergissen wie er een schone pamper aan moetDank, was net van mn nachtmerries betreffende die kutpop af

Nog even genieten van de shredz nu de bulk is ingezet.
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks!
Wat meten die armen?Nog even genieten van de shredz nu de bulk is ingezet.
![]()
![]()
Heel goed bovenlijf, mooi laag vp. Lijkt me naturel echt niet makkelijk om er zo ripped bij te lopen met toch best wel wat massaNog even genieten van de shredz nu de bulk is ingezet.
![]()
![]()

![]()
![]()
Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen.
Valt wel mee toch. Ooit wel eens interesse gehad in GH, maar kwam uiteindelijk tot de conclusie dat je dan wel minimaal 5-6iu moet zetten voordat het eventueel interessant wordt. Die paar 100 euro in de maand spendeer ik dan liever toch ergens anders aan.zet je geen GH/insuline? zou ik wel verwachten met die proporties
Klinkt goed dan. Was beetje huiverig m.b.t. slaap, omdat ik destijds kut ervaring met deca heb gehad.Ik haat deca, maar npp daarentegen vind ik super chill. Heel maf, maar ik heb geen sides op npp, maar wel die gruwelijke volle, ronde look zonder extra waterretentie.
Ik snap wat je bedoeld, ik heb ook een sweet spot ga ik erover heen dan kom ik me vroeg of laat tegen. Met het ene middel sneller dan het ander.
Bedankt vrind.
Ziet er goed uit, zeker die rug. Top 👌Nog even genieten van de shredz nu de bulk is ingezet.
![]()
![]()
Man, waar heb je het nou over? Ik drop een complimentje en dat mag ik met een sneer bekopen. Niet iedereen heeft het altijd op je voorzien, hoor. Is dit soms een uitwas van de jeugdige onzekerheid die je er in eerste instantie toe heeft bewogen naar de gym te gaan en de rest van je leven op te geven? Weet je wat het ook is? Onzekerheid is echt niet geil, man. Als je ooit nog eens wat anders wilt doen dan G4P dan ga jij het lastig krijgen want vrouwen ruiken een onzekere beta van een kilometer afstand.