betelgeuse
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 149
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In be4 betelgeus: “jij bent geen fatsoenlijke man”
Ban voor moderator voor het kleineren van forum leden
Wat je zegt krijg je zelf.Ban voor moderator voor het kleineren van forum leden
Waarom groeit er een staart uit je scheenbeen? :O
Waardevolle spullen goed verstoppen.Zo, nu betelkneus weg is kan ik ook wat posten zonder commentaar (hope so).
Gezicht geblurred want slecht slapen is bij mij al snel een gezicht als een panda, flinke zwarte kringen.
Bekijk bijlage 499518
Heeft iemand enig idee waar mn abs blijven? Ben al even aan het zoeken maar heb ze nog nooit gezien

Gezicht geblurred of probeer je zo stiekem chickies te scoren via je snapchat?Zo, nu betelkneus weg is kan ik ook wat posten zonder commentaar (hope so).
Gezicht geblurred want slecht slapen is bij mij al snel een gezicht als een panda, flinke zwarte kringen.
Bekijk bijlage 499518
Heeft iemand enig idee waar mn abs blijven? Ben al even aan het zoeken maar heb ze nog nooit gezien
Gezicht geblurred of probeer je zo stiekem grote mannen te scoren via je snapchat?
Ik moest me nog scheren

Ik lift niet eens en ik dwarf hem.Kan iemand met een decent lichaam hem even dwarfen.
Grotere peak dan beetlejuice, betere benen ook. @betelgeuse neem een voorbeeld aan deze physique!