- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Massa kweken, dan zie je ze nagenoeg altijd. Tenzij je echt transformeert tot een propje tijdens je bulk. Oftewel durf te etenZo, nu betelkneus weg is kan ik ook wat posten zonder commentaar (hope so).
Gezicht geblurred want slecht slapen is bij mij al snel een gezicht als een panda, flinke zwarte kringen.
Bekijk bijlage 499518
Heeft iemand enig idee waar mn abs blijven? Ben al even aan het zoeken maar heb ze nog nooit gezien
Zo, nu betelkneus weg is kan ik ook wat posten zonder commentaar (hope so).
Gezicht geblurred want slecht slapen is bij mij al snel een gezicht als een panda, flinke zwarte kringen.
Bekijk bijlage 499518
Heeft iemand enig idee waar mn abs blijven? Ben al even aan het zoeken maar heb ze nog nooit gezien
Die van mij ook. Scheelt wel dat ik zo'n lading vel over heb dat ik niet eens hoef te verwachten dat ze ooit tevoorschijn komen. Dus dan is er ook geen verwachting of teleurstelling. Wel gewoon core oefeningen en ik zie al meer lijnen dan ooit verwachtZe zijn gewoon een beetje verlegen (hebben de mijne ook last van).
Die van mij ook. Scheelt wel dat ik zo'n lading vel over heb dat ik niet eens hoef te verwachten dat ze ooit tevoorschijn komen. Dus dan is er ook geen verwachting of teleurstelling. Wel gewoon core oefeningen en ik zie al meer lijnen dan ooit verwacht

Inderdaad, bovenlichaam straalt al serieus kracht uit
Bedankt.
Weet zeker dat @Shadow Project jaloers is op die kanonnen!
SP heeft wel gelijk.Weet zeker dat @Shadow Project jaloers is op die kanonnen!
Waarmee? Om daar jaloers op te zijn?
Omdat ik "vroeg" in de gym was, Ethiopische hoeveelheid kcal heb en vanavond helemaal van friesland naar utreg moet om met Shadow the ecto the chillen en daar vast wel wat ga eten.

Veins vallen hier wel mee, normaal is het veel gestoorder.sick veins brah
iets van amino’s tijdens trainen omdat je fasted deed?
En ja wat EAA's intra workout. Eerste instantie was het idee van EAA's combineren met wat carbs maar wil eerlijk gezegd geen kcal verspillen aan intra workout momenteel. Drink het nu gewoon omdat het lekker is tot m'n verbazing.