AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Veins vallen hier wel mee, normaal is het veel gestoorder. :P En ja wat EAA's intra workout. Eerste instantie was het idee van EAA's combineren met wat carbs maar wil eerlijk gezegd geen kcal verspillen aan intra workout momenteel. Drink het nu gewoon omdat het lekker is tot m'n verbazing.

ik zit nog steeds op 30g intra carbs + EAA + taurine anders ga ik out :o

ik zit nog steeds op 30g intra carbs + EAA + taurine anders ga ik out :o
Ik zit op 2200 kcal he. Als ik me er aan houd iig. Welke form van carbs gebruik je, en vanwaar taurine? Ben wel benieuwd of carbs wat toevoegen aangezien m'n energie halverwege vrij laag is en veel lightheaded.

Ik zit op 2200 kcal he. Als ik me er aan houd iig. Welke form van carbs gebruik je, en vanwaar taurine? Ben wel benieuwd of carbs wat toevoegen aangezien m'n energie halverwege vrij laag is en veel lightheaded.

taurine voor energie/tegen backpumps

heb Maltodextrine want goedkoop. Ikzelf merk gewoon dat ik enige vorm van suikers nodig heb tijdens trainen

heb Maltodextrine want goedkoop. Ikzelf merk gewoon dat ik enige vorm van suikers nodig heb tijdens trainen
sinds je het mij hebt aangeraden. heb ik ook betere trainingen geen energie meer wat wegzakt en pomp is wel insane.

ik gebruik dan dextro van xxl. en EAAS van ghost.

sinds je het mij hebt aangeraden. heb ik ook betere trainingen geen energie meer wat wegzakt en pomp is wel insane.

ik gebruik dan dextro van xxl. en EAAS van ghost.

Hmm might try. Aangezien pomp vrijwel non existing is momenteel.

Fasted train, zo plat als een dubbeltje.
1596800047177.png
Bohh saat er goed bij man, goeie shoulderveins en tan ook

Ga eens je abs trainen, ik las dat jouw middel smaller is dan de mijne dus zouden ze ook zichtbaar moeten zijn (denk ik).
Zichtbare abs worden niet zo zeer bepaald door wel/niet trainen er van. Zal ongetwijfeld iets helpen, maar geeft zeker niet de doorslag.

Goeie shape:). Neem jij iets pwo voor een fasted train? Ik wil graag een training in de ochtend combineren met IF, maar tijdens de cut is dat wel heavy.
Nee. Pre workout doet niet echt iets bij mij. Had tot kort geleden nog pure DMAA poeder wat ook bijzonder weinig deed op extra zweten na. Wel vaak citruline malaat pre.

• Like
Waarderingen: BB_
Nee. Al zou dat wel het geval zijn, het enige doel van een fast is je kcal later op de dag eten.
Maar per definitie ben je niet meer aan het fasten. Los van je doel. Stel je doet een week lang een fast maar je neemt wel pwo of eaa op momenten dan ben je niet meer aan het fasten lijkt mij?

Maar per definitie ben je niet meer aan het fasten. Los van je doel. Stel je doet een week lang een fast maar je neemt wel pwo of eaa op momenten dan ben je niet meer aan het fasten lijkt mij?
Want? Die kcal in een pwo zijn verwaarloosbaar. Drinken zonder kcal kan m.i. ook. Net als je supps zoals creatine, omega, vitamine etc. EEA's is ook prima t.b.v. spierbehoud. Ik raad dat zelfs aan als je fasted wilt trainen en in een deficit zit.

Terug
Naar boven