- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Na een half jaar cutten? Link? Geloof er geen fl**ker van
Ik neem aan dat je dat zelf aan hem kan vragen als hij unbanned is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na een half jaar cutten? Link? Geloof er geen fl**ker van
Dan vraag ik mij af hoe een persoon als Mikeo, zogezegd kleiner ogende benen heeft als mij, en mij er alsnog vierkant uit squat.
![]()
Gemaakt door Jay Thiede tijdens meeting @ First Class Gym.
nouja mikeo post tenminste vids van zijn lifts. als het op video staat geloof ik alles (duh). jij daarentegen roept zo nu en dan "lol week niks gedaan weinig slaap ff 20x150 squat maar wou 20x220 balen man" zonder enig bewijs
Hoody is ook een forumtroll, je moet er niet eens aandacht aan schenken..
Ik neem aan dat je dat zelf aan hem kan vragen als hij unbanned is.
nouja mikeo post tenminste vids van zijn lifts. als het op video staat geloof ik alles (duh). jij daarentegen roept zo nu en dan "lol week niks gedaan weinig slaap ff 20x150 squat maar wou 20x220 balen man" zonder enig bewijs
Dan sta ik versteld dat jij maar 1x150KG squat, aangezien Angelus letterlijk toothpicks heeft en ook op de 1x 150 zit.

Je bent gewoon jaloers omdat hij egt gespierd is. Jij bent wel een beetje breed enzo, maar hij heeft van die blokjes, dat zijn echte spieren
Ik vind 20x 150 nou niet speciaal genoeg om te filmen.
Yup, vroeg 1 week aan EricR ivm examens. Kreeg 2 weken omdat EricR zo'n grote fan van hem is.