Maar wel speciaal genoeg om in je signature te zetten ?
Je begrijpt natuurlijk ook wel dat iedereen het door heeft dat je gewoon onzin uit kraamt
oh shit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je begrijpt natuurlijk ook wel dat iedereen het door heeft dat je gewoon onzin uit kraamt

Vind 't wel goede progress van me, dit waren mijn benen 4 maanden terug (had blessure):
![]()
Vind 't wel goede progress van me, dit waren mijn benen 4 maanden terug (voor m'n kuur):
![]()
Raad je mij ook aan om "Intimidate" te gebruiken van iForce? Dat is een echte bodybuilding topper, naar het schijnt. Ik wil graag vasculariteit op mijn biceps.Moet je ook ff schakelen naar bodybuilding, wordt je helemaal jacked en swole enzo.
En als je dan wedstrijd Oly lifting doet doe je je aanval "Intimidate" en kan de rest niet meer liften.
lolz
Droom er elke dag over. Ik word wel lekker geil van reizende dames.die hele meisjes voor niets 1,5uur laten reizen hobby van je aan je geweten beginnen knagen?![]()
Droom er elke dag over. Ik word wel lekker geil van reizende dames.
Alsof iemand daar ook maar mee zou zitten, alleen alle white gay knights op dit forum gaan ragen omdat ik dat haar aan doe.
ik had je post terug gelezen, Nice ! Karma voor jou 
Wat is dat nou weer voor onzin ?
Je kunt toch niet uit 3 screenshots zo iets opmaken ?
Ze zal het waarschijnlijk echt wel verdient hebben als ik die stiwazz moet geloven..
Ik persoonlijk zou het niet zo opgelost hebben denk ik![]()
Ik mag jou wel. Eindelijk iemand die normaal kan nadenken.

Gisternacht
Sinds mn kuur vorige week al 1 cm baardgroei
Gaat dis goed