ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ja ik behoor daar ook bij maar daar gaat het nu even niet om

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik behoor daar ook bij maar daar gaat het nu even niet om

Ik ben dus eigenlijk je grote voorbeeld.Steks heeft wel tijd om hier onzin te posten maar fatsoenlijk trainen ho maar.
Dank je

Daar heb ik me nog nooit op laten testen.Je snapt toch wat er bedoeld wordt of ben je autistisch?
Dikke voorbeeld
Beetje afhankelijk van de mate van interesse denk ik. Als je gezien wordt als een 9-10/10 door diegene, dan is er vrij weinig wat je fout kunt doen inderdaad.
Daarbij moet je natuurlijk wel de ballen hebben om haar aan te spreken. Ga er maar niet vanuit dan ze jou in real life gaan aanspreken. Die zijn net zo bang voor afwijzingen als de meeste mannen.

Ik vind je wel tof hoor!!!...dank voor je bevestiging. Ik val niet op anabooltjesIk wil niet tof doen maar had vorig weekend nog meegemaakt dat een chick zomaar haar nummer in mijn telefoon zette. Dag erna kreeg ik een boos berichtje dat ik haar nummer had doorgeschoven naar een maatje. In de gym zie ik ze ook vaker oogcontact zoeken en om aandacht vragen. Of op festivals de vraag krijgen of je met ze op de foto wilt of dat ze je buik mogen likken, dat soort shit. Maar dat trekt mij niet echt aan, zijn vaak ook leeghoofden. Maarja die vallen ook op anabooltjes![]()
ik trek hieruit de conclusie dat mijn hoofd toch nog redelijk gevuld is 

Jij zou hem ook likken niet schijnheilig doen nu omaIk vind je wel tof hoor!!!...dank voor je bevestiging. Ik val niet op anabooltjesik trek hieruit de conclusie dat mijn hoofd toch nog redelijk gevuld is
WTF buik likken? Serieus?! Oke. Ik ben echt een granny..ondanks ik hier vanmorgen bijna werd beschuldigd van wanhopige aandachttrekkerij![]()
Hahahahahahahhahahahaha, dan gaat die voorkeur toch niet uit naar een buik, hoe dan?!Jij zou hem ook likken niet schijnheilig doen nu oma

Anders had hij hem wel geel geverfd nietHahahahahahahhahahahaha, dan gaat die voorkeur toch niet uit naar een buik, hoe dan?!![]()

precies, t is namelijk geen proatpoal
Hahahahahahahhahahahaha, dan gaat die voorkeur toch niet uit naar een buik, hoe dan?!![]()
Of toch op zijn minst een shotje vanuit zijn navel drinken...Lijntje van zijn bicep snuiven mag ookDat beeldsculptuur van @Camelus zijn abs wil iedereen toch wel likken?Of toch op zijn minst een shotje vanuit zijn navel drinken...

Het is inmiddels wel duidelijk dat je graag wat in je kont krijgtWTF buik likken? Serieus?! Oke. Ik ben echt een granny..ondanks ik hier vanmorgen bijna werd beschuldigd van wanhopige aandachttrekkerij![]()
Ja maar hoe zag ze eruit? En in welke context was dat?Ik wil niet tof doen maar had vorig weekend nog meegemaakt dat een chick zomaar haar nummer in mijn telefoon zette. Dag erna kreeg ik een boos berichtje dat ik haar nummer had doorgeschoven naar een maatje. In de gym zie ik ze ook vaker oogcontact zoeken en om aandacht vragen. Of op festivals de vraag krijgen of je met ze op de foto wilt of dat ze je buik mogen likken, dat soort shit. Maar dat trekt mij niet echt aan, zijn vaak ook leeghoofden. Maarja die vallen ook op anabooltjes![]()
Dat is meestal het meeste wat je gaat krijgen, in de hoop dat je niet te p*ssy bent om een move te maken.In de gym zie ik ze ook vaker oogcontact zoeken en om aandacht vragen
.Ja maar hoe zag ze eruit? En in welke context was dat?
Dat is meestal het meeste wat je gaat krijgen, in de hoop dat je niet te p*ssy bent om een move te maken.
Ik kan me niet voorstellen dat als een vrouw er goed uit ziet en opties heeft zulke dingen doet. Meestal zijn dat van die desperate vrouwen die geen keuze hebben en wel moeten. En tja festivals.. dan worden ook dingen genuttigd waardoor je wat meer zelfvertrouwen krijgt natuurlijk. En dat zijn ook zoals je zelf aangeeft: diezelfde ''types''.
Jij weet net zo goed als ik dat geen goed uitziende vrouw met opties jou op straat of in de gym gaat aanspreken en even haar nummer in je telefoon gaat zetten zonder context.