Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Over welke chicks heb je het precies :coffee:

Hoop overigens dat ze ooit een keer achterkomen dat het op die manier niet werkt.

Ach je weet zelf ook wel welke de pareltjes zijn en welke niet. Hier zitten gewoon veel van die figuren die nooit p*ssy krijgen en met hun approach ook nooit p*ssy zullen krijgen. @DeeJay1 is zo'n geval. Uit zijn posts maak je al op dat hij op geen enkel vlak succesvol is, zit op een bb forum maar oogt alsof zijn dieet bestaat uit haribo en frikandellen. Bij letterlijk elke chick hier zie je hem slijmen :roflol:

Ach je weet zelf ook wel welke de pareltjes zijn en welke niet. Hier zitten gewoon veel van die figuren die nooit p*ssy krijgen en met hun approach ook nooit p*ssy zullen krijgen. @DeeJay1 is zo'n geval. Uit zijn posts maak je al op dat hij op geen enkel vlak succesvol is, zit op een bb forum maar oogt alsof zijn dieet bestaat uit haribo en frikandellen. Bij letterlijk elke chick hier zie je hem slijmen :roflol:
Hij slijmt ook bij jou, zegt dat wat over hem, of over jou? :thinking:

Zitten hier pareltjes dan? :fluit: Ik denk dat ik maar een nieuw topic moet aanmaken om daar achter te komen..
Grapje dames😘

Je kunt aan de wanhopigheid zien wie hier wel en geen opties hebben. Het zijn inderdaad ook altijd dezelfde types, merkwaardig genoeg..

Nu maar hopen dat je kind niet zonder vader gaat opgroeien omdat pappa allemaal aas gebruikt en binnen 5 jaar dood is :trollface:
En iedereen dan zegt het is beter zo het was een arrogante kl***zak haha

Nou kamikazemeel doei ik zet je weer op negeer. Je hebt je toneelstukje lang volgehouden

Zitten hier pareltjes dan? :fluit: Ik denk dat ik maar een nieuw topic moet aanmaken om daar achter te komen..
Grapje dames😘

Je kunt aan de wanhopigheid zien wie hier wel en geen opties hebben. Het zijn inderdaad ook altijd dezelfde types, merkwaardig genoeg..
En voel je je dan beter om dat je meer “opties” hebt dan een ander?

M.a.w je eigenwaarde hangt af van het aantal hersenloze bimbo’s die zich willen laten palen door je?

Hij slijmt ook bij jou, zegt dat wat over hem, of over jou? :thinking:

Je moest eens weten. Als hij eens gelikt wilt worden moet hij de hond van zijn zus lenen en de pindakaas erbij pakken.
Hoorde laatst dat hij een tattoo van zijn liefje wilt laten zetten :roflol:
Nu maar hopen dat je kind niet zonder vader gaat opgroeien omdat pappa allemaal aas gebruikt en binnen 5 jaar dood is :trollface:
En iedereen dan zegt het is beter zo het was een arrogante kl***zak haha

Nou kamikazemeel doei ik zet je weer op negeer. Je hebt je toneelstukje lang volgehouden

Zie je maar weer hoeveel mensenkennis je hebt, faal na faal..Zet mij op negeer, je kan het toch niet laten om stiekem alles te lezen, zeker als ik je tag.

Laatst bewerkt:

M.a.w je eigenwaarde hangt af van het aantal hersenloze bimbo’s die zich willen laten palen door je?
Wat is dat nou weer voor irrelevante opmerking:roflol:. Het is toch logisch dat als je geen opties hebt je wanhopiger gaat worden.

Zou het behoorlijk deprimerend vinden indien je nooit iets te ballen hebt. Sex, AAS en rnb bruh.

2CC30580-B58C-44E5-890A-67300EB0DE79.jpeg

mijn fototjes van de contest. Graag hoor ik feedback van mensen over wat beter kan. ik probeer echt alles zo goed mogelijk te krijgen dus zou fijn als een ander stel ogen ernaar kan kijken

Goeie chest man, damn

Het intelligentie niveau is weer hoog bij een tweetal figuren deze morgen.

Met zoveel onzekerheid moet je je zelfvertrouwen toch ergens vandaan halen. Dan maar m.b.v. gewillige bimbo's.
:trollface:

Ik denk dat je je eigen verbeterpunten al goed weet. Voor bovenstaande werkt een ding het beste imo en dat is squatten, squatten en squatten. Elke legday starten met zware squats. Ik weet niet hoeveel je momenteen kunt squatten maar als dit nog geen 180+ kg is, is het ook niet vreemd dat je benen op 100+ kg lichaamsgewicht achterlopen. Ik zou elke legday starten met squatten in een reprange van 3-6 reps om vervolgens het nodige volume erin te duwen.

Ik denk dat je je eigen verbeterpunten al goed weet. Voor bovenstaande werkt een ding het beste imo en dat is squatten, squatten en squatten. Elke legday starten met zware squats. Ik weet niet hoeveel je momenteen kunt squatten maar als dit nog geen 180+ kg is, is het ook niet vreemd dat je benen op 100+ kg lichaamsgewicht achterlopen. Ik zou elke legday starten met squatten in een reprange van 3-6 reps om vervolgens het nodige volume erin te duwen.
Ik buig ver voorover waardoor ik enkel low bar kan squatten. Verder heb ik een gebrekkige motoriek en blijf ik tegen dezelfde gewichten aanlopen. Front Squat gaat beter. Knee caving heb ik last van maar doe ik oefeningen voor en gaat steeds beter.

Ik heb nu niet meer de motivatie voor conventionele Squats en wil kijken hoe goed focus op Leg Press en machine werkt voor mij, +Extension , curl en RDL/SLDL. Ik vind dat ik dit minstens 3 maanden de kans moet geven om te oordelen of dit goed werkt. 1x p/w Front Squat wil ik erin houden.

Terug
Naar boven