- Waardering
- 8.521
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het antwoord is duidelijk, een test lijkt eerder weggesmeten geld.
Welk jaar was dit?

Pooooh! Zeer nette shape man! 😍Ik zie dat de contestfoto's zijn gepost, dus kan nu gerust een aantal foto's van mijn fotoshoot 2 weken terug delen
Feedback is welkom, ook opbouwende kritiek.
Aandachtspunten die ik zelf al het geïdentificeerd:
1. BENEN!
2. Lats width
3. Biceps
4. Upper Chest (op de foto's niet zo te zien)
5. Abs
Komend jaar ga ik hierop knallen om over een jaar stage ready te zijn voor Classic Physique. Ik hoop er een paar kg op te knallen. Ik woog hier 98 kg (na vochtafdrijven, scheelde veel); limiet voor die klasse is 102 kg met mijn lengte.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi resultaat kerel, ik ben onder de indruk van je contest foto’s. Je vraagt om feedback dus dan krijg je die ookIk zie dat de contestfoto's zijn gepost, dus kan nu gerust een aantal foto's van mijn fotoshoot 2 weken terug delen
1. BENEN!
2. Lats width
3. Biceps
5. Abs
Komend jaar ga ik hierop knallen om over een jaar stage ready te zijn voor Classic Physique. Ik hoop er een paar kg op te knallen. Ik woog hier 98 kg (na vochtafdrijven, scheelde veel); limiet voor die klasse is 102 kg met mijn lengte.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
! Zoals @hoxyz al aangeeft hip hinge till you drop. Dat is imo wat gelijk opvalt.
Eind 2016 denk ik.
Ja maar hoe zag ze eruit? En in welke context was dat?
Dat is meestal het meeste wat je gaat krijgen, in de hoop dat je niet te p*ssy bent om een move te maken.
Ik kan me niet voorstellen dat als een vrouw er goed uit ziet en opties heeft zulke dingen doet. Meestal zijn dat van die desperate vrouwen die geen keuze hebben en wel moeten. En tja festivals.. dan worden ook dingen genuttigd waardoor je wat meer zelfvertrouwen krijgt natuurlijk. En dat zijn ook zoals je zelf aangeeft: diezelfde ''types''.
Jij weet net zo goed als ik dat geen goed uitziende vrouw met opties jou op straat of in de gym gaat aanspreken en even haar nummer in je telefoon gaat zetten zonder context.

Wellicht dat je met rug trainen anders moet gaan denken, ik weet niet zozeer wat jouw keuze is op het gebied van oefeningen maar je hebt ontzettend goede dikte op je rug waardoor ik denk dat je bij oefeningen voor je lats te veel je armen achter je lichaam brengt en je rhomboids target. Wat mij enorm helpt voor wijdte is veel unilateral oefeningen en daarbij focussen op mijn elleboog naar mijn heup toebrengen en dus niet achter het lichaam.Ik zie dat de contestfoto's zijn gepost, dus kan nu gerust een aantal foto's van mijn fotoshoot 2 weken terug delen
1. BENEN!
2. Lats width
3. Biceps
5. Abs
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hartelijk dank. Dat zijn nou net de oefeningen waar ik qua motoriek veel moeite mee heb. Ik doe RDL/SLDL, maar voel dit weinig in m'n hams en word beperkt door m'n motoriek en rug die bol wil trekken. Ik zie dat dikte onderrug er niet zo uitkomt, maar m.i. zijn Lats meer een issue.Mooi resultaat kerel, ik ben onder de indruk van je contest foto’s. Je vraagt om feedback dus dan krijg je die ook! Zoals @hoxyz al aangeeft hip hinge till you drop. Dat is imo wat gelijk opvalt.
Selectie van Deadlifts, RDL’s, stiff legged DL’s, rack pulls, goodmorning, Glute ham raises/back extensions en natuurlijk te te vergeten isolatiewerk zoals leg curls.
Je hebt zelf al een selectie gemaakt van je top 5 wat de meeste aandacht nodig heeft en daar kan ik me wel bij aansluiten, maar vrijwel alles is in verhouding en dien je samen met de rest op te brengen. Enige wat aanzienlijk meer aandacht verdient zijn die hams/onderrug dikte.
Met jou mindset zie ik je dat zo opbrengen
Kijk al uit naar de progressie die je in de tijd naar je eerste wedstrijd gaat boeken!
Er is nu een nieuw GHR apparaat, gelijk proberen. Vroeger deed ik zware hyperextensions, zal ik ook weer opnemen. 
Voor zover ik kan oordelen is het echt perfect in verhouding allemaal. Pas op een lager vp kan je echt “zwakke punten” zien maar ik denk dat deze niet aan de orde zijn![]()
mijn fototjes van de contest. Graag hoor ik feedback van mensen over wat beter kan. ik probeer echt alles zo goed mogelijk te krijgen dus zou fijn als een ander stel ogen ernaar kan kijken
Thanks.Wellicht dat je met rug trainen anders moet gaan denken, ik weet niet zozeer wat jouw keuze is op het gebied van oefeningen maar je hebt ontzettend goede dikte op je rug waardoor ik denk dat je bij oefeningen voor je lats te veel je armen achter je lichaam brengt en je rhomboids target. Wat mij enorm helpt voor wijdte is veel unilateral oefeningen en daarbij focussen op mijn elleboog naar mijn heup toebrengen en dus niet achter het lichaam.
Ik hoop dat dit de tip is die mij helpt, want nu heb ik inderdaad het gevoel dat ik alleen maar dikte creëer. Overigens heb ik net een nieuwe schema waarbij ik Lats veel beter voel en activeer.Met behulp van deze afbeelding kan ik beter uitleggen wat ik bedoel, probeer eens i.p.v. een conventionele lat pulldown een unilateral pulldown te doen waarbij je licht achterover leunt en je elleboog naar “origin iliac crest” toe trekt. Op die manier isoleer je echt puur je lat. Vaak gebruik ik daarbij ook straps , niet omdat het qua grip zwaar is maar puur zodat ik me niet hoef te focussen op mijn biceps niet gebruiken. Deze techniek kan je ook heel goed toepassen met bijvoorbeeld dumbell rows. Succes !Thanks.Ik hoop dat dit de tip is die mij helpt, want nu heb ik inderdaad het gevoel dat ik alleen maar dikte creëer. Overigens heb ik net een nieuwe schema waarbij ik Lats veel beter voel en activeer.
Hm okay, ik had namelijk gezegd alles van de achterkant gewoon. Hamstrings, kuiten, rug, armen. En vind mn bovenlichaam niet in verhouding met mn legs. Maar misschien allemaal gewoon in mn hoofdVoor zover ik kan oordelen is het echt perfect in verhouding allemaal. Pas op een lager vp kan je echt “zwakke punten” zien maar ik denk dat deze niet aan de orde zijn