- Waardering
- 1.243
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 20%
Net na de rug training, alles moet meer massa krijgen. Voornamelijk dikte op mijn rug. Wat vinden jullie dat flink aangepakt moet worden. Be gentle😂
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga m’n best doen om er over 10 jaar ook nog -min of meer- zo uit te zien. Zal niet meevallen vrees ik 😆Als ik er over tienjaarlijkse zo bijsta ben ik diep gelukkig. Echt knap.
Door wie zijn die geschoten? Lijken wel hard op BB_ zijn contest pics.
Pic 1 is echt brutal.
Hoeveel kost het?
Interesse
Wat voor werk doe je?
Stripper denk ik, is die pomp wel handig
Ik ga m’n best doen om er over 10 jaar ook nog -min of meer- zo uit te zien. Zal niet meevallen vrees ik 😆
als ze mij niet had.Doe eens een foto van je deerne danBen benieuwd hoe je traint om dit op peil te houdenmag ook via persoonlijk berichtje. Ps mijn vriendin zegt dat ze jou zou doen
als ze mij niet had.
Dit kapsel ziet er inderdaad een stuk beter uit. Nu moet je nog af van die nichterige goatee en je bent g2g.
Doe al jaren 3-4 x per week FB. Heb nooit ambitie gehad om ‘groot’ te worden. Ik heb best een kut stofwisseling want m’n onderhoud is ca. 2200 kc. Ga altijd rond april cutten voor de vakantie 😎Ben benieuwd hoe je traint om dit op peil te houdenmag ook via persoonlijk berichtje. Ps mijn vriendin zegt dat ze jou zou doen
als ze mij niet had.
Jammer man, ze vind je te jong om daar om te mogen vragen

Ben ik oud genoeg?Jammer man, ze vind je te jong om daar om te mogen vragen![]()
i wish maar daar ben ik ff 3 maten te vet voor.Dit kapsel ziet er inderdaad een stuk beter uit. Nu moet je nog af van die nichterige goatee en je bent g2g.

Dames op dit forum zitten in een diepe winterslaap, had jou als dame allang gevraagd om samen te liften, sterke man moet het laten zien toch, flexen die handel.i wish maar daar ben ik ff 3 maten te vet voor.
Thnx, vind ik zelf ook.
Het is gewoon mijn baardje, trim het en hou mijn nek bij.
Zonder zie ik er echt wel veel slechter uit kan ik je zeggen![]()
Dat zijn de man-bun effecten.Dames op dit forum zitten in een diepe winterslaap, had jou als dame allang gevraagd om samen te liften, sterke man moet het laten zien toch, flexen die handel.
Voor jou wel ja.