Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Kerel, kun je ook nog wat nuttigs melden dan iedereen afzeiken? Of is dat ter compensatie voor het ontbreken van je eigen seks leven?
Wat is er de laatste tijd met al die vrouwelijke white knights. :roflol::roflol:.

Ik vroeg me gewoon af waarom iemand in een seksloze relatie blijft. Dat is wellicht een vraag die velen hier zich afvragen, maar in tegenstelling tot mij niet durven vragen.

Laten we niet vergeten dat jij mij een DM'tje stuurde. Als er iets ontbrak dan had ik er wel wat mee gedaan:) ;)

Denk dat je dat van buitenaf niet zo makkelijk kan beoordelen als je er verder niks van weet.
Dus ik weet vrij zeker dat het niet zo was, maar ik snap waarom je sceptisch bent.
Was niet maandelang 0 overgens, maar voor mij wel te weinig.

Omdat we samenwoonde en je niet zomaar een punt zet achter een relatie van een paar jaar.
Het is ook niet een issue wat van de 1 op de andere dag komt he.

Ik ben zelf niet vreemd gegaan nee, not my style.
Als jij dat denkt dan is dat prima toch. Het lijkt me sterk dat je daar vrede mee hebt. Ik zou toch mijn vraagtekens erbij hebben, want meestal is dat geen goed teken.

Dat samenwonen kan ik nog wel begrijpen.

Denk dat je dat van buitenaf niet zo makkelijk kan beoordelen als je er verder niks van weet.
Dus ik weet vrij zeker dat het niet zo was, maar ik snap waarom je sceptisch bent.
Was niet maandelang 0 overgens, maar voor mij wel te weinig.

Omdat we samenwoonde en je niet zomaar een punt zet achter een relatie van een paar jaar.
Het is ook niet een issue wat van de 1 op de andere dag komt he.

Ik ben zelf niet vreemd gegaan nee, not my style.
Ik heb het mee gemaakt, tien jaar lang. Het is een kwestie van tijd voordat je andere wijven neukt. Of zij andere mannen. Leave.

Wat is er de laatste tijd met al die vrouwelijke white knights. :roflol::roflol:.

Ik vroeg me gewoon af waarom iemand in een seksloze relatie blijft. Dat is wellicht een vraag die velen hier zich afvragen, maar in tegenstelling tot mij niet durven vragen.

Laten we niet vergeten dat jij mij een DM'tje stuurde. Als er iets ontbrak dan had ik er wel wat mee gedaan:) ;)
Die wil ik hier best delen hoor. Daar is namelijk weinig spannends aan te melden.

Mensen blijven in een seksloze relatie, omdat ze niet zomaar de handdoek in de ring gooien en wel vechten voor hun relatie.

Dat mensen anders in het leven staan dan jij, betekent niet dat het een vrijbrief is om iedereen zomaar af te zeiken.

Die wil ik hier best delen hoor. Daar is namelijk weinig spannends aan te melden.

Mensen blijven in een seksloze relatie, omdat ze niet zomaar de handdoek in de ring gooien en wel vechten voor hun relatie.

Dat mensen anders in het leven staan dan jij, betekent niet dat het een vrijbrief is om iedereen zomaar af te zeiken.
Een seksloze relatie is een vriendschap?

Als jij dat denkt dan is dat prima toch. Het lijkt me sterk dat je daar vrede mee hebt. Ik zou toch mijn vraagtekens erbij hebben, want meestal is dat geen goed teken.

Dat samenwonen kan ik nog wel begrijpen.
Natuurlijk heb ik er op mijn momenten mijn vraagtekens bij gehad.
Ik weet genoeg om te zeggen dat ik er behoorlijk zeker van ben dat het niet zo was.

Heb je zelf ooit een echte relatie gehad?
Ik heb het mee gemaakt, tien jaar lang. Het is een kwestie van tijd voordat je andere wijven neukt. Of zij andere mannen. Leave.
Ik had het geen 10 jaar vol gehouden nee, en ook wel veel van deze relatie geleerd.

Vreemd gaan is wel echt iets waar ik een moreel issue mee heb, ik zou dat zelf echt niet zo maar doen.
Het zou voor mij ook wel meteen einde relatie zijn als de ander het doet en ik hoop voor hem dat ik ze niet betrap, dan hebben we wel een serieus probleem.

Dit is het ook vooral ja, je bent niet zomaar met iemand jarenlang in een relatie, je werkt aan dingen, je praat over dingen.

Hoewel dit een redelijk groot issue was voor mij, als je daarom meteen je relatie ten einde brengt zal je waarschijnlijk nooit een echte lange relatie hebben.
Uiteindelijk zal je in elke relatie wel een keer tegen een groot probleem/issue/whatever aan lopen, dan is het de vraag of je er samen overheen komt of niet.

Een seksloze relatie is een vriendschap?

Weinig seks=/=seksloos

Heb je meer van zulke dms gehad?
Ik heb er wel een aantal gehad ja. Heb ook geen behoefte om daar over te praten, tenzij iemand beweert dat ik te kort kom natuurlijk.

Gezien jouw reactie merk dat ik een gevoelige snaar geraakt heb. Vandaar dat je waarschijnlijk ook zo onnodig heftig reageert. Kan gebeuren.

Ik kan me geen relatie inbeelden/voorstellen waar je geen seks hebt. Maar zo te horen zijn er mensen tevreden met een friend zone relatie, dat kan.

Ik zeg wat ik denk. Dat dat jou niet bevalt doet me vrij weinig.

Is er een verschil tussen white knights en simps? Want anders is het toch niet erg? Zei je gisteren nog!
Beide zijn erg, omdat ze desperate zijn.

Als je je behoeftes niet kwijt kan bij je partner dan heb je niet de juiste partner.

Ik heb het hier NIET over tijdelijke periodes waarop het even op een laag pitje staat, ik heb het over een partner waar op sexgebied gewoon geen leven in zit terwijl je zelf het libido van een 14 jarige met 6 testikels hebt...

Gezien jouw reactie merk dat ik een gevoelige snaar geraakt heb. Vandaar dat je waarschijnlijk ook zo onnodig heftig reageert. Kan gebeuren.

Ik kan me geen relatie inbeelden/voorstellen waar je geen seks hebt. Maar zo te horen zijn er mensen tevreden met een friend zone relatie, dat kan.

Ik zeg wat ik denk. Dat dat jou niet bevalt doet me vrij weinig.
Hahahaha duidelijk verhaal van thuis niks te vertellen hebben en hier moeten overcompenseren.
Komt wel goed schatje als je ooit opgroeit en volwassen wordt.

Terug
Naar boven