- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Aftrekken?Als de vrouwen bij mijn zwembad er zo uit zagen zou ik wel weten wat ik zou doen voor cardio![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aftrekken?Als de vrouwen bij mijn zwembad er zo uit zagen zou ik wel weten wat ik zou doen voor cardio![]()
Dames op dit forum zitten in een diepe winterslaap, had jou als dame allang gevraagd om samen te liften, sterke man moet het laten zien toch, flexen die handel.

You've got mail heheNo homo?
Tja, de PM deur staat open maar inbox blijft leeg![]()
Wij trainen voornamelijk ipv te attention whorenDames op dit forum zitten in een diepe winterslaap, had jou als dame allang gevraagd om samen te liften, sterke man moet het laten zien toch, flexen die handel.
.Sommige dames plaatsen maar wat graag een foto van hun kont of boobies. Niet dat ik daar problemen mee heb. Wordt inderdaad weer eens tijd .
Eens hiermee. Een foto posten omdat je trots bent op je progressie wordt hier blijkbaar geassocieerd met een aandachtsh**r zijn ofzo

Ik zat wel even goed te kijken toen jullie gingen strippen@natty87 zullen wij dan maar de eerste zijn van de vrouwen om hier wat te posten? Mooie posedown van ons samen tijdens de meet!
![]()

Vandaar dat die onderarmen ineens veel groter zijn geworden natuurlijk.
![]()
Vandaar dat die onderarmen ineens veel groter zijn geworden natuurlijk.

De komt omdat ze vreemd gingDoor de test ook wel.
En had nou niet echt veel seks in de laatste maanden van de relatie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inb4 komt door de manbun.
Ik acht de kans klein dat het niet zo was.Ik ken de theorie ja, maar ik weet wel zo zeker als je dat kan weten dat dat niet zo was.
Kerel, kun je ook nog wat nuttigs melden dan iedereen afzeiken? Of is dat ter compensatie voor het ontbreken van je eigen seks leven?Ik acht de kans klein dat het niet zo was.
Waarom blijf je überhaupt in een relatie waarbij je maanden lang geen sex krijgt? Of kwam dat ook van jouw kant en had je zelf ook wat anders?
Ik acht de kans klein dat het niet zo was.
Waarom blijf je überhaupt in een relatie waarbij je maanden lang geen sex krijgt? Of kwam dat ook van jouw kant en had je zelf ook wat anders?