Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

2 reasons:

1: Omdat je als man echt een a**hole bent als je seks hebt met een vrouw waarvan je weet dat ze een relatie heeft en dan moet je imo ook niet janken als je een paar flinke tikken krijgt.

2: Ik zal nooit mijn fysieke overmacht gebruiken om vrouwen(en zeker vrouwen waar ik om geef) fysiek pijn te doen. Feministen zullen me niet leuk vinden maar daarin ben ik wel wat klassieker.
Hmm lijkt me raar om de woede op dat moment niet op haar te richten, een beetje alsof ze er dan mee weg komt omdat je eerst op een ander afreageert en dan daarna wel met haar gaat praten ofzo. Weet niet of het anders perse met geweld moet of wat ik zou doen maar ok.

• Like
Waarderingen: Saus
Screenshot_20200920-154420.jpg

Zo m'n eerste berichtje naar je was idd wel spannend. Een compliment over je fysiek. Blijkbaar wordt dat dus als grensoverschrijdend ervaren. Of moet ik die delen waar je mij vraagt een foto te sturen? Die je overigens niet hebt gekregen.
Je hoeft ook niet iets spannend te zeggen als opener om iets te willen :dunno::trollface:

Ik zou in eerste instantie ook pissed zijn op "hem"... maar kan je het hem uiteindelijk nu echt kwalijk nemen? Laten we nu eens eerlijk zijn. Het is hooguit alleen maar afreageren omdat je het niet kan maken om je meisje te slaan.

Je meisje maakt de keuze om vreemd te gaan. De schuld ligt 100% bij haar.

Als hij het weet neem ik hem absoluut kwalijk.
En ja natuurlijk heeft zij dan volledig schuld voor haar daden, 100%.

Hmm lijkt me raar om de woede op dat moment niet op haar te richten, een beetje alsof ze er dan mee weg komt omdat je eerst op een ander afreageert en dan daarna wel met haar gaat praten ofzo. Weet niet of het anders perse met geweld moet of wat ik zou doen maar ok.

Ja ik weet het ook niet zo goed, alleen ik denk dat ik wel echte woede zou hebben die ik in agressie wil uiten, maar dat ook niet tegen haar kan.

Screenshot_20200920-154420.jpg

Zo m'n eerste berichtje naar je was idd wel spannend. Een compliment over je fysiek. Blijkbaar wordt dat dus als grensoverschrijdend ervaren. Of moet ik die delen waar je mij vraagt een foto te sturen? Die je overigens niet hebt gekregen.
Heb ik ergens aangeven dat het spannend was? Meestal is het ook niet heel erg spannend de eerste paar berichten. Tenzij je een skank bent, maar zo had ik je niet ingeschat maak je maar geen zorgen schatje.

Het gaat toch om het feit dat jij mij een DM stuurt, terwijl jij beweert dat ik te kort kom. Als ik dan vervolgens daar niks mee doe, dan kom ik toch niks te kort of wel? Of vind je dat wel logisch klinken?

Het feit dat je jezelf zo blijft verdedigden met dingen die ik nog nooit heb gezegd maakt het er niet beter op. Stop er maar gewoon mee.

Jesus man geef gewoon duidelijk antwoord of zeg 'die info wil ik niet met je delen' :roflol:

Dus heb je zelf wel relaties gehad waar de vrouw vreemd ging?
Ik heb wel een aantal serieuze relaties gehad ja.

Zo ver ik weet van niet. Zou kunnen natuurlijk.

Meestal is geen seks wel een indicatie dat er iets niet goed is in ieder geval.

Als hij het weet neem ik hem absoluut kwalijk.
En ja natuurlijk heeft zij dan volledig schuld voor haar daden, 100%.

Ja ik weet het ook niet zo goed, alleen ik denk dat ik wel echte woede zou hebben die ik in agressie wil uiten, maar dat ook niet tegen haar kan.
De enige uitzondering die ik zou maken is als ze vreemd gaat met een bekende, als in kennis of vriend. Daar is er (vind ik) wel sprake van een bro code.

Maar een wildvreemde? Nee die is jou niks schuldig.

Heb ik ergens aangeven dat het spannend was? Meestal is het ook niet heel erg spannend de eerste paar berichten. Tenzij je een skank bent, maar zo had ik je niet ingeschat maak je maar geen zorgen schatje.

Het gaat toch om het feit dat jij mij een DM stuurt, terwijl jij beweert dat ik te kort kom. Als ik dan vervolgens daar niks mee doe, dan kom ik toch niks te kort of wel? Of vind je dat wel logisch klinken?

Het feit dat je jezelf zo blijft verdedigden met dingen die ik nog nooit heb gezegd maakt het er niet beter op. Stop er maar gewoon mee.

Ik heb wel een aantal serieuze relaties gehad ja.

Zo ver ik weet van niet. Zou kunnen natuurlijk.

Meestal is geen seks wel een indicatie dat er iets niet goed is in ieder geval.

Ik vind jouw gedachtegang bij die berichten wel echt hilarisch sorry.
Jij maakt conclusies die ik zelf nooit zou maken :roflol:

Er waren ook dingen niet goed, de relatie is tenslotte ook over.

De enige uitzondering die ik zou maken is als ze vreemd gaat met een bekende, als in kennis of vriend. Daar is er (vind ik) wel sprake van een bro code.

Maar een wildvreemde? Nee die is jou niks schuldig.

Nee daar ben ik het fundamenteel mee oneens.

Als je seks hebt met een vrouw waarvan je weet dat ze een relatie heeft ben je voor mij een eikel en echt fout bezig.

2 reasons:

1: Omdat je als man echt een a**hole bent als je seks hebt met een vrouw waarvan je weet dat ze een relatie heeft en dan moet je imo ook niet janken als je een paar flinke tikken krijgt.

2: Ik zal nooit mijn fysieke overmacht gebruiken om vrouwen(en zeker vrouwen waar ik om geef) fysiek pijn te doen. Feministen zullen me niet leuk vinden maar daarin ben ik wel wat klassieker.
Daar zal ik dus echt maling aanhebben. Bij vrienden flik je dat natuurlijk niet. Maar bij een random gozer, fk hem dan. Net alsof die het andersom bij jou niet zou doen. Verder snap ik wel je punt dat je een paar tikken zou uitdelen dan.:D

Ik vind jouw gedachtegang bij die berichten wel echt hilarisch sorry.
Jij maakt conclusies die ik zelf nooit zou maken :roflol:

Er waren ook dingen niet goed, de relatie is tenslotte ook over.
Als jij content bent zonder seks in een relatie dan is dat toch prima. Ik zou in ieder geval in geen relatie blijven als er geen seks in voorkomt.

Daar zal ik dus echt maling aanhebben. Bij vrienden flik je dat natuurlijk niet. Maar bij een random gozer, fk hem dan. Net alsof die het andersom bij jou niet zou doen. Verder snap ik wel je punt dat je een paar tikken zou uitdelen dan.:D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee oke, dat ben ik ook helemaal met je eens. Ook netjes dat je zo denkt. Maar om nou nee te gaan zeggen tegen een bloed mooi mokkel, gaat mij toch niet lukken. Dan had die vriend ze vrouw maar beter onder controle moeten houden. (En buiten dat, het gebeurd ook vaak genoeg in relaties die tip top in orde zijn. Monogaam zijn lukt niet veel, op lange duur).

Terug
Naar boven