- Waardering
- 34.342
Eens hiermee. Een foto posten omdat je trots bent op je progressie wordt hier blijkbaar geassocieerd met een aandachtsh**r zijn ofzo![]()
Alsof.je in een week tijd zoveel progressie kunt boeken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eens hiermee. Een foto posten omdat je trots bent op je progressie wordt hier blijkbaar geassocieerd met een aandachtsh**r zijn ofzo![]()
Nee ik ben nog maagd, daarom roep ik maar gewoon wat. Wellicht is dat ook de reden waarom ik het raar vind om in een seksloze relatie te zitten. Wellicht is dat gewoon de normal gang van zaken.Natuurlijk heb ik er op mijn momenten mijn vraagtekens bij gehad.
Ik weet genoeg om te zeggen dat ik er behoorlijk zeker van ben dat het niet zo was.
Heb je zelf ooit een echte relatie gehad?
Ik had het geen 10 jaar vol gehouden nee, en ook wel veel van deze relatie geleerd.
Vreemd gaan is wel echt iets waar ik een moreel issue mee heb, ik zou dat zelf echt niet zo maar doen.
Het zou voor mij ook wel meteen einde relatie zijn als de ander het doet en ik hoop voor hem dat ik ze niet betrap, dan hebben we wel een serieus probleem.
Dit is het ook vooral ja, je bent niet zomaar met iemand jarenlang in een relatie, je werkt aan dingen, je praat over dingen.
Hoewel dit een redelijk groot issue was voor mij, als je daarom meteen je relatie ten einde brengt zal je waarschijnlijk nooit een echte lange relatie hebben.
Uiteindelijk zal je in elke relatie wel een keer tegen een groot probleem/issue/whatever aan lopen, dan is het de vraag of je er samen overheen komt of niet.
Weinig seks=/=seksloos
Je hebt helemaal gelijk. Dat was nu onderhand toch wel duidelijk mag ik hopen.Hahahaha duidelijk verhaal van thuis niks te vertellen hebben en hier moeten overcompenseren.
Komt wel goed schatje als je ooit opgroeit en volwassen wordt.

Nee ik ben nog maagd, daarom roep ik maar gewoon wat. Wellicht is dat ook de reden waarom ik het raar vind om in een seksloze relatie te zitten. Wellicht is dat gewoon de normal gang van zaken.
Wat niet weet wat niet deer toch?

Ja of jij met een te hoog oestrogeenDamnn zijn hier mannen met veel teveel testosteron denk ik ... interresant onderwerp met zwaar veel kortzichtige opmerkingen ...

Fascinerend hoe domme antwoorden en opmerkingen je kan krijgen

ik niet, maar dat komt gewoon omdat iedereen bang is voor @KakelkipjeIk heb er wel een aantal gehad ja. Heb ook geen behoefte om daar over te praten, tenzij iemand beweert dat ik te kort kom natuurlijk.
Fascinerend hoe domme antwoorden en opmerkingen je kan krijgen![]()
Waarom een probleem met hem en niet met haar?Het zou voor mij ook wel meteen einde relatie zijn als de ander het doet en ik hoop voor hem dat ik ze niet betrap, dan hebben we wel een serieus probleem.
Tuurlijk. Dat zal het zijn daarmee dat ik geen extra test nodig heb en jij wel ivm compensatie ?
Weer zo een domme kortzichtege opmerkingmanlet ecto's en zelfspot gaat niet samen zo te zien

Ik heb in ieder geval geen seksloze relaties meegemaakt.Het was gewoon een oprechte vraag of je wel eens een serieuze relatie hebt gehad.
Ik vroeg het me gewoon af omdat ik de indruk krijg van niet.
Ik ben ook nog maagd hoor maak je geen zorgen![]()
Is ook allemaal niet zo spannend. Ik vind het alleen ironisch dat diegene die dat beweert om mij aandacht vroeg. Anders is er ook geen reden om dat te vermelden.ik niet, maar dat komt gewoon omdat iedereen bang is voor @Kakelkipje
En wat als hij het niet wist?2 reasons:
1: Omdat je als man echt een a**hole bent als je seks hebt met een vrouw waarvan je weet dat ze een relatie heeft en dan moet je imo ook niet janken als je een paar flinke tikken krijgt.
2: Ik zal nooit mijn fysieke overmacht gebruiken om vrouwen(en zeker vrouwen waar ik om geef) fysiek pijn te doen. Feministen zullen me niet leuk vinden maar daarin ben ik wel wat klassieker.
Ik heb in ieder geval geen seksloze relaties meegemaakt.
Als ik niks krijg, dan betekent dat meestal maar één ding.

Ik heb in ieder geval geen seksloze relaties meegemaakt.
Als ik niks krijg, dan betekent dat meestal maar één ding.
Is ook allemaal niet zo spannend. Ik vind het alleen ironisch dat diegene die dat beweert om mij aandacht vroeg. Anders is er ook geen reden om dat te vermelden.
Als je in een positie bent waar je betrapt kan worden dan wist ie het sowieso.
Ik zou in eerste instantie ook pissed zijn op "hem"... maar kan je het hem uiteindelijk nu echt kwalijk nemen? Laten we nu eens eerlijk zijn. Het is hooguit alleen maar afreageren omdat je het niet kan maken om je meisje te slaan.Als je in een positie bent waar je betrapt kan worden dan wist ie het sowieso.
Maar ja moeilijk, ik moet eerlijk zeggen ik ben blij dat ik het nooit heb meegemaakt want ik weet niet of ik blij zou zijn met mijn acties dan.