- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Was jij het laatst niet op dat datingsprogramma?Foto van je eigen rug maken is kut en sta ongeveer op 2,196% vet. 3 weeks out.
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was jij het laatst niet op dat datingsprogramma?Foto van je eigen rug maken is kut en sta ongeveer op 2,196% vet. 3 weeks out.
![]()
Dan kom je zeker snel klaar?Je dikke moeder pijpt me altijd en ondertussen doe ik calve raises.

Traplopen voor traps.Front squat voor trapsWat. Dat is nu eens de enige spier die ik totaal niet voel bij fsq en volgens mij ook de bedoeling is
*According to the DEXA-scan. Wel volledig blijven hè.Foto van je eigen rug maken is kut en sta ongeveer op 2,196% vet. 3 weeks out.
![]()
Zieke shape. Wat is jou lengte en gewicht dan?Bokito heeft mijn calves gepijpt tijdens het deadliften en nu ben ik weer natty.
![]()
Thanks. Ik ben nog steeds 1.83cm en gewicht kijk ik niet meer naar.
Ik mis een grijs bovenstukje.Foto van je eigen rug maken is kut en sta ongeveer op 2,196% vet. 3 weeks out.
![]()
Ik ben mooier zonder grijs bovenstukje. Zou je ook eens moeten proberen.
Kom even langs mijn school. Blijf je hard van wat je hier allemaal zietBekijk bijlage 507392
Hardheid is beetje weg, huilie huilie
Je doet toch beveiliging? Meeste meiden die ik daar zie lopen word ik nou niet echt warm vanKom even langs mijn school. Blijf je hard van wat je hier allemaal ziet
Je doet toch beveiliging? Meeste meiden die ik daar zie lopen word ik nou niet echt warm van
Hogeschool van AmsterdamOp het MBO lopen geloof ik voornamelijk meisjes in hoofddoeken en kampers die slapen onder de zonnebank ipv op bed.
Je doet toch beveiliging? Meeste meiden die ik daar zie lopen word ik nou niet echt warm van
Jij hebt je mbo dan waarschijnlijk nooit gehaald ?Op het MBO lopen geloof ik voornamelijk meisjes in hoofddoeken en kampers die slapen onder de zonnebank ipv op bed.
Jij hebt je mbo dan waarschijnlijk nooit gehaald ?
Het zal ook een beetje verschil maken waar je in het land onderwijs volgt. In het westen zal het meer voorkomen, de hoofddoek dan.
Beveiliging tegenwoordig HBO?
Misschien staat hij als beveiliger bij de ingang van de hogeschool?

No wayNee hij beveiligt de HvA.