- Waardering
- 4.832
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahahaha savage .. nee klopt tis al twee jaar aan het terug trekken en was afgelopen zomer kaal maar dat vond ik ook niks. Toch maar eens tripje Istanbul plannen voor implantaten
En dan kom je met een foto van een cable crossover.Actie fotootje, vandaag trouwens 50/50 dumbell press gedaan op 30 graden. 6 reps maarrrr we got it in![]()
Vond het bij die dumbells wel fijn om een spotter erbij te hebben just in case .. kan maar een ding tegelijk meestalEn dan kom je met een foto van een cable crossover.
Hahahaha savage .. nee klopt tis al twee jaar aan het terug trekken en was afgelopen zomer kaal maar dat vond ik ook niks. Toch maar eens tripje Istanbul plannen voor implantaten

Denkte gij dat da zo warkt of wa?
Boeie frits
Kom dan!!
Nja, gewoon millimeteren. Zo’n Turkse coupe is geen gezicht. Collega heeft dat gedaan, het is super dun en ziet er heel onnatuurlijk uit. Beter draag je dat dan gewon als man.
Actie fotootje, vandaag trouwens 50/50 dumbell press gedaan op 30 graden. 6 reps maarrrr we got it in![]()
Die zware dls werpen wel de vruchten af, flinke rug en goede thickness man
Ach boeien, ik heb ze ook wel. Zijn alleen vaak toevallig degene die het hardst schreeuwen dat ze natty zijn met trenhammen op hun 20steNja, gewoon millimeteren. Zo’n Turkse coupe is geen gezicht. Collega heeft dat gedaan, het is super dun en ziet er heel onnatuurlijk uit. Beter draag je dat dan gewon als man.

Als je er van overtuigd bent dat je voor een fysiek als die van mij aan de gear moet zitten kan je net zo goed gewoon stoppen met fitnessAch boeien, ik heb ze ook wel. Zijn alleen vaak toevallig degene die het hardst schreeuwen dat ze natty zijn met trenhammen op hun 20ste![]()

Komt omdat mijn benen belachelijk achter lopen, hard mee bezig maar je zou kunnen zeggen dat ik de torso heb van iemand richting de 90 kg en de benen van iemand van 70

Bijna 70% van de mannen wordt kaal of krijgt een vorm van haaruitval. Natuurlijk, de meesten na hun 30e. Maar ook natty mannen hebben gewoon een flinke kans op inhammen of nog kaler.Ach boeien, ik heb ze ook wel. Zijn alleen vaak toevallig degene die het hardst schreeuwen dat ze natty zijn met trenhammen op hun 20ste![]()
Bijna 70% van de mannen wordt kaal of krijgt een vorm van haaruitval. Natuurlijk, de meesten na hun 30e. Maar ook natty mannen hebben gewoon een flinke kans op inhammen of nog kaler.
Tyfushaar van mij lijkt wel aan de aas.