MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Actie fotootje, vandaag trouwens 50/50 dumbell press gedaan op 30 graden. 6 reps maarrrr we got it in :D

Bijlagen

• 66ED2322-A87A-4098-818C-3458AE3B59AF.png
    66ED2322-A87A-4098-818C-3458AE3B59AF.png
    621,8 KB · Weergaven: 240
  • Haha
Waarderingen: Pren
Nja, gewoon millimeteren. Zo’n Turkse coupe is geen gezicht. Collega heeft dat gedaan, het is super dun en ziet er heel onnatuurlijk uit. Beter draag je dat dan gewon als man.
Ach boeien, ik heb ze ook wel. Zijn alleen vaak toevallig degene die het hardst schreeuwen dat ze natty zijn met trenhammen op hun 20ste :p

Ach boeien, ik heb ze ook wel. Zijn alleen vaak toevallig degene die het hardst schreeuwen dat ze natty zijn met trenhammen op hun 20ste :p
Als je er van overtuigd bent dat je voor een fysiek als die van mij aan de gear moet zitten kan je net zo goed gewoon stoppen met fitness :emo:

Je lijkt wel zwaarder dan 84kg

overbodig veel test is the best gast

Bijna 70% van de mannen wordt kaal of krijgt een vorm van haaruitval. Natuurlijk, de meesten na hun 30e. Maar ook natty mannen hebben gewoon een flinke kans op inhammen of nog kaler.

Terug
Naar boven