- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar dan doet bae ook mee.een loopbandNaast duur ook nog eens het meest nutteloze cardio apparaat dat je kunt aanschaffen
loopbaend?
Is dit hoe ze het in het noorden van het land noemen?
Ja want jij had er natuurlijk veel beter bij gestaan dan!Dat wel maar als je kijkt wat voor doseringen hij pakt dan mag het ook wel.
een loopbandNaast duur ook nog eens het meest nutteloze cardio apparaat dat je kunt aanschaffen
Pfff ik dacht al, ben ik nu de enige die dit zonde vind. Ligt er misschien aan waar je woont, maar voor cardio ga ik het liefst naar buiten. Daarnaast vind ik cardio, speelbaar als ik kan wisselen tussen lopen, fietsen, skeeleren etc.

Heb jij zijn stack gezien van vorig jaar of het jaar daarvoor? Daar had zo'n 95% van de leden kritiek op dat het buitensporig veel aas was plus zijn fysiek dat niet weerspiegeld. Dus in dat opzicht mag je ook wel wat van zijn fysiek verwachten toch?Ja want jij had er natuurlijk veel beter bij gestaan dan!
Ben je zo arm?een loopbandNaast duur ook nog eens het meest nutteloze cardio apparaat dat je kunt aanschaffen
Hé! Dit zijn niet mijn woorden!
Zegt de dbb mascotte met ze kleine 25k posts 6 jaar lid maar ziet eruit alsof ie nog nooit een dumbell heeft aangeraakt.Dat wel maar als je kijkt wat voor doseringen hij pakt dan mag het ook wel.
Zegt de dbb mascotte met ze kleine 25k posts 6 jaar lid maar ziet eruit alsof ie nog nooit een dumbell heeft aangeraakt.
Manmanman
Ik vind het handig want dan verricht ik mijn cardio thuis en ben ik savonds niet te lang in de gym en daarnaast woon ik nog thuis dus kan moeders ook gebruik van maken.Niet 100% eens. Ik loop ook graag buiten, maar binnen cardio heeft ook wel wat. Je bent niet afhankelijk van het weer vooral. Daarnaast heb je 0 "last" van je omgeving. Als je "stadser" woont, moet je vaker stoppen voor een stoplicht etc.
Ik heb een simpele home trainer, maar vind het ideaal voor low intensity cardio. Lekker Netflix/youtube aanknallen en voor je het weet is een uur voorbij en heb je lekker "bewogen" en een aantal calorietjes verbrand. Als ik de ruimte had en/of het geld zou kunnen missen, zou ik een loopband in huis daarvoor best chill vinden. Het zou natuurlijk niet mijn nr. 1 investering zijn voor een top fysiek (eerst weights, barbell, dumbells en qua cardio apparatuur binnen is een springtouw/bokszak sowieso goedkoper en leuker) maar niet alleen zonde/nutteloos![]()
Sorry. Was voor @RockOfAges bedoeld.
Lol 😂😂 is daar ook een badge voorZegt de dbb mascotte met ze kleine 25k posts 6 jaar lid maar ziet eruit alsof ie nog nooit een dumbell heeft aangeraakt.
Manmanman
Inderdaad. Ga gewoon lekker buiten hardlopen of fietsen. Sowieso cardio apparaten 🤮een loopbandNaast duur ook nog eens het meest nutteloze cardio apparaat dat je kunt aanschaffen
Inderdaad. Ga gewoon lekker buiten hardlopen of fietsen. Sowieso cardio apparaten 🤮
Terwijl ik hardlopen en wielrennen best leuk vind om te doen. Buiten.

Moet er niet aan denken om elke ochtend om 5 uur 20-30 min fasted cardio te doen.Als je elke ochtend om 5 uur 20-30 min fasted cardio doet is een hometrainer oid best wel handig. Moet er niet aan denken om buiten rondjes te gaan fietsen in de regen![]()

Moet er niet aan denken om elke ochtend om 5 uur 20-30 min fasted cardio te doen.![]()