XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

een loopband :o Naast duur ook nog eens het meest nutteloze cardio apparaat dat je kunt aanschaffen

Pfff ik dacht al, ben ik nu de enige die dit zonde vind. Ligt er misschien aan waar je woont, maar voor cardio ga ik het liefst naar buiten. Daarnaast vind ik cardio, speelbaar als ik kan wisselen tussen lopen, fietsen, skeeleren etc.

Pfff ik dacht al, ben ik nu de enige die dit zonde vind. Ligt er misschien aan waar je woont, maar voor cardio ga ik het liefst naar buiten. Daarnaast vind ik cardio, speelbaar als ik kan wisselen tussen lopen, fietsen, skeeleren etc.

Niet 100% eens. Ik loop ook graag buiten, maar binnen cardio heeft ook wel wat. Je bent niet afhankelijk van het weer vooral. Daarnaast heb je 0 "last" van je omgeving. Als je "stadser" woont, moet je vaker stoppen voor een stoplicht etc.

Ik heb een simpele home trainer, maar vind het ideaal voor low intensity cardio. Lekker Netflix/youtube aanknallen en voor je het weet is een uur voorbij en heb je lekker "bewogen" en een aantal calorietjes verbrand. Als ik de ruimte had en/of het geld zou kunnen missen, zou ik een loopband in huis daarvoor best chill vinden. Het zou natuurlijk niet mijn nr. 1 investering zijn voor een top fysiek (eerst weights, barbell, dumbells en qua cardio apparatuur binnen is een springtouw/bokszak sowieso goedkoper en leuker) maar niet alleen zonde/nutteloos :)

Ja want jij had er natuurlijk veel beter bij gestaan dan!
Heb jij zijn stack gezien van vorig jaar of het jaar daarvoor? Daar had zo'n 95% van de leden kritiek op dat het buitensporig veel aas was plus zijn fysiek dat niet weerspiegeld. Dus in dat opzicht mag je ook wel wat van zijn fysiek verwachten toch?

Ik kan die post van hem zo niet vinden. Komt nog bij dat hij officieel te jong was maar ze het TOCH maar toelieten omdat ze dat veiliger voor hem vonden mocht het misgaan. En hij hulp nodig was of vragen had.

Dus ja 😑

Niet 100% eens. Ik loop ook graag buiten, maar binnen cardio heeft ook wel wat. Je bent niet afhankelijk van het weer vooral. Daarnaast heb je 0 "last" van je omgeving. Als je "stadser" woont, moet je vaker stoppen voor een stoplicht etc.

Ik heb een simpele home trainer, maar vind het ideaal voor low intensity cardio. Lekker Netflix/youtube aanknallen en voor je het weet is een uur voorbij en heb je lekker "bewogen" en een aantal calorietjes verbrand. Als ik de ruimte had en/of het geld zou kunnen missen, zou ik een loopband in huis daarvoor best chill vinden. Het zou natuurlijk niet mijn nr. 1 investering zijn voor een top fysiek (eerst weights, barbell, dumbells en qua cardio apparatuur binnen is een springtouw/bokszak sowieso goedkoper en leuker) maar niet alleen zonde/nutteloos :)
Ik vind het handig want dan verricht ik mijn cardio thuis en ben ik savonds niet te lang in de gym en daarnaast woon ik nog thuis dus kan moeders ook gebruik van maken.

Zegt de dbb mascotte met ze kleine 25k posts 6 jaar lid maar ziet eruit alsof ie nog nooit een dumbell heeft aangeraakt.
Manmanman
Lol 😂😂 is daar ook een badge voor

Als je zoveel aas zet dan creëer je ook een soort verwachtingspatroon. Ik zeg niet dat hij er slecht uit ziet. Zeg alleen dat ik iig een goed fysiek verwacht. Maar als je alleen maar kritiek mag uiten op een fysiek moet 99% gewoon stil zijn en een paar leden mogen dab oordelen want die zijn het grootst. Je zult mij niet snel iemand zien uitlachen om zijn of haar fysiek en ik ben wel de eerste die grappen maakt over mijn eigen fysiek hoor 🤡

Laatst bewerkt:
een loopband :o Naast duur ook nog eens het meest nutteloze cardio apparaat dat je kunt aanschaffen
Inderdaad. Ga gewoon lekker buiten hardlopen of fietsen. Sowieso cardio apparaten 🤮

Terwijl ik hardlopen en wielrennen best leuk vind om te doen. Buiten.

Inderdaad. Ga gewoon lekker buiten hardlopen of fietsen. Sowieso cardio apparaten 🤮

Terwijl ik hardlopen en wielrennen best leuk vind om te doen. Buiten.

Als je elke ochtend om 5 uur 20-30 min fasted cardio doet is een hometrainer oid best wel handig. Moet er niet aan denken om buiten rondjes te gaan fietsen in de regen :o

f**k buiten, lekker voor de tv fietsen. Veels te gezond al die zon en vitamine d3.

Als je elke ochtend om 5 uur 20-30 min fasted cardio doet is een hometrainer oid best wel handig. Moet er niet aan denken om buiten rondjes te gaan fietsen in de regen :o
Moet er niet aan denken om elke ochtend om 5 uur 20-30 min fasted cardio te doen. :roflol:

Terug
Naar boven