XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Die veins worden steeds mcgrather . Wanneer ging je nou competen? Of ging dat niet meer door?
Zijn inmiddels allemaal afgelast, maar had sowieso al besloten om het niet nog 7 weken door te trekken omdat ik geen zin had om al die weken extra te blasten met de onzekerheid of de wedstrijd wel door zou gaan.

Zijn inmiddels allemaal afgelast, maar had sowieso al besloten om het niet nog 7 weken door te trekken omdat ik geen zin had om al die weken extra te blasten met de onzekerheid of de wedstrijd wel door zou gaan.
Hmm dat is wel balen gezien die brute shape die je had neergezet. Maar gelukkig heb je wel goede pics kunnen maken, zodat wij er ook nog even zoet mee zijn.

Geen idee of je er verstand van hebt maar na een fase van jezelf uitdrogen en pieken voor het goede moment valt +4,5 kg erna best mee. Eet sinds donderdag weer netjes volgens schema dus die vochtgains ben ik zo ook weer zo kwijt. Vorige keer had ik er binnen een week 8 kg bij.
Wow. Serieus? Dat vocht van je cheat raak je inderdaad wel weer kwijt zo, maar 8 kg is best extreem. Overigens ken ik mensen die ruim over de 10 heen waren gegaan, maar die hadden het reboundprotocol van hun coach in de prullenbak gegooid en gingen een week lang cheaten en bingen. :roflol:

Hmm dat is wel balen gezien die brute shape die je had neergezet. Maar gelukkig heb je wel goede pics kunnen maken, zodat wij er ook nog even zoet mee zijn.
Zeker en dan ga ik speciaal voor @Sterling elke dag een nieuwe foto hier plaatsen.
Kijk, het shirtje is alweer aan. Ik gok 3 weeks out van geen foto's meer plaatsen?
Ik had nu al mijn tanktop aangehouden om mijn vette pens te verhullen
Wow. Serieus? Dat vocht van je cheat raak je inderdaad wel weer kwijt zo, maar 8 kg is best extreem. Overigens ken ik mensen die ruim over de 10 heen waren gegaan, maar die hadden het reboundprotocol van hun coach in de prullenbak gegooid en gingen een week lang cheaten en bingen. :roflol:
Ik had toen ook wel iets meer dan 1 dag gecheat ja :roflol:

Goede shape neergezet meester tren. Respect!

De befaamde wovano pose

Bijlagen

• AE815326-54A5-45CC-A194-6EC9C05AC452.jpeg
    AE815326-54A5-45CC-A194-6EC9C05AC452.jpeg
    179,4 KB · Weergaven: 225
A05D26A0-7D6E-486D-A01F-7543D6BACAE3.jpeg

Momenteel op 58,3kg, vanaf deze week weer cutten (roep ik al een aantal weken, maar kan de motivatie niet vinden :roflol: nu staat het geschreven dus moet ik wel)

Soms geen zin om door te gaan met cutten. Heb een loopband besteld betalen in 3 termijnen dus 3 maanden. Dat motiveert mij extra om door te gaan.
Foto alleen wat scherper gemaakt
En tren a is ook onderweg. 1e keer aan de a. Boxershort begint ook al af te zakken, en moet wat nieuwe gaten in mijn riem maken
E5A4F8AB-7B08-417D-9BC0-BA0B1F028CCC.jpeg

Soms geen zin om door te gaan met cutten. Heb een loopband besteld betalen in 3 termijnen dus 3 maanden. Dat motiveert mij extra om door te gaan.
En tren a is ook onderweg. 1e keer aan de a. Boxershort begint ook al af te zakken, en moet wat nieuwe gaten in mijn riem maken
Wel netjes man

Waarom niet een keer goed doorgaan met cutten ? Ik zou ervoor gaan als ik jou was , komt er gewoon ziek uit te zien.

netjes hoor.

Terug
Naar boven