AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Heb jij zijn stack gezien van vorig jaar of het jaar daarvoor? Daar had zo'n 95% van de leden kritiek op dat het buitensporig veel aas was plus zijn fysiek dat niet weerspiegeld. Dus in dat opzicht mag je ook wel wat van zijn fysiek verwachten toch?

Ik kan die post van hem zo niet vinden. Komt nog bij dat hij officieel te jong was maar ze het TOCH maar toelieten omdat ze dat veiliger voor hem vonden mocht het misgaan. En hij hulp nodig was of vragen had.

Dus ja 😑
Ik weet dat Dreamy er niet vies van is om een paar gram per week te zetten. Alleen had ik het nu over jou.

Eind september depleted 71,6 kg. Nu 79 kg.RIP 8pek maar wel redelijk blij met m’n delts.
B5B5DCA2-5EA4-42DE-A8DA-6292DBB1BD76.jpeg
Edit : Eind augustus.

Laatst bewerkt:
Heb jij zijn stack gezien van vorig jaar of het jaar daarvoor? Daar had zo'n 95% van de leden kritiek op dat het buitensporig veel aas was plus zijn fysiek dat niet weerspiegeld. Dus in dat opzicht mag je ook wel wat van zijn fysiek verwachten toch?

Ik kan die post van hem zo niet vinden. Komt nog bij dat hij officieel te jong was maar ze het TOCH maar toelieten omdat ze dat veiliger voor hem vonden mocht het misgaan. En hij hulp nodig was of vragen had.

Dus ja 😑
Die kerel kuurt al dik 4 jaar en niet zo zuinig ook en toch is hij zelfs in topvorm nog skinnyfat. :emo:

Is het misschien een idee om een apart topic te maken voor natty foto's? Niet eens grappig bedoeld, maar dan krijgen we niet steeds dit soort stomme discussies. Tenzij je op stage staat (want daar maakt het imo wel ECHT een GIGA verschil), heb je een goed/kutfysiek, of je nu kuurt of niet. Tuurlijk bouw je sneller, maar zelfs "on" gebruikt de één meer/beter spul dan de ander, dus het is nooit vergelijkbaar :)

Is het misschien een idee om een apart topic te maken voor natty foto's? Niet eens grappig bedoeld, maar dan krijgen we niet steeds dit soort stomme discussies. Tenzij je op stage staat (want daar maakt het imo wel ECHT een GIGA verschil), heb je een goed/kutfysiek, of je nu kuurt of niet. Tuurlijk bouw je sneller, maar zelfs "on" gebruikt de één meer/beter spul dan de ander, dus het is nooit vergelijkbaar :)
Die is er al, maar zoals @chrash zegt krijg je dan wss bovenstaande problemen

In strongman is het veel simpeler. Daar kuur je of ben je kut (enkele uitzonderingen daargelaten). Volledig geaccepteerd XD

Als je elke ochtend om 5 uur 20-30 min fasted cardio doet is een hometrainer oid best wel handig. Moet er niet aan denken om buiten rondjes te gaan fietsen in de regen :o
Ik ga gewoon naar buiten voor het ontbijt een stukje rennen. Doe mij maar
Frisse lucht. Beetje regen is geen bezwaar, heb prima kleding daarvoor.

In strongman is het veel simpeler. Daar kuur je of ben je kut (enkele uitzonderingen daargelaten). Volledig geaccepteerd XD
Bodybuilding stages ook, iedereen weet dat ze kuren. Alleen op dit forum lopen natuurlijk ook natty's, oftewel iedereen aan de juice

Ik vind het gewoon een keuze, net als wat je eet/welk schema je gebruikt/welke supps je gebruikt. Ik vind het totaal niet relevant voor een forum. Een paard wordt met steroids een groter en sterker paard, maar nooit een koe. Principes en methodes veranderen niet zozeer, alleen de effectiviteit.

Ik vind het gewoon een keuze, net als wat je eet/welk schema je gebruikt/welke supps je gebruikt. Ik vind het totaal niet relevant voor een forum. Een paard wordt met steroids een groter en sterker paard, maar nooit een koe. Principes en methodes veranderen niet zozeer, alleen de effectiviteit.
Als we gewoon iedereen in zijn/haar waarde laten is er niks aan de hand. Snap heel goed waarom iemand kuurt, snap ook heel goed waarom iemand dit bewust niet doet. Allebei prima.

Als je elke ochtend om 5 uur 20-30 min fasted cardio doet is een hometrainer oid best wel handig. Moet er niet aan denken om buiten rondjes te gaan fietsen in de regen :o
Stel je niet aan. Ow wacht, je woont in Rusland. :p Siberië zeker, dan snap ik het? ;)

Niks mis met een pilletje vit d. Maar met al dat thuis werken is alles een excuus om hier te ontsnappen.

een loopband :o Naast duur ook nog eens het meest nutteloze cardio apparaat dat je kunt aanschaffen
Beetje marktplaats in de gaten houden. Daar staan vaak genoeg van zulke dingen gratis af te halen (wel één of twee trappen naar beneden, maar toch).

Terug
Naar boven