- Waardering
- 7.098
Best knap om auto van 30k+ te rijden op je 22e met opleiding + bijbaan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Auto van 30k is sowieso best wel dik ongeacht leeftijd.
Een karige uitgeruste middenklasser kost dat tegenwoordig al.Auto van 30k is sowieso best wel dik ongeacht leeftijd.
Oké mister bigshot.Een karige uitgeruste middenklasser kost dat tegenwoordig al.
Niet dan?
Is wel waar , koop maar eens een golf met een beetje opties
Is wel waar , koop maar eens een golf met een beetje opties
Eensals je 30k aan een Golf uitgeeft ben je ook niet goed in je hoofd

Wat kost die bempie van jou?
M'n baas reed een golf r dat dik een jaar duurde tot hij hem kwijt raakte. Stond te koop voor 55k dacht ik. Aan de straatstenen niet kwijt te raken lol.als je 30k aan een Golf uitgeeft ben je ook niet goed in je hoofd
1 1/2 nier
Ja wat zijn je prioriteiten en wat kan je betalen. Nieuw of 2e handsIs wel waar , koop maar eens een golf met een beetje opties
Ik ga denk ik ook maar wat boeken schrijven.
Met mijn boeken verdien ik mijn geld (gelukkig) niet. Anders zat ik nu al jaren in de bijstand.
Zakelijk ok, maar private lease kost je 9/10 uiteindelijk meer dat gewoon zelf aftikken.Maar goed alles is dan ook lease tegenwoordig , ik val nog liever kapot dan dat ik 35k eigen geld in een auto pomp , ongeacht wat ik verdien.
Daar gaat het niet om, maar jouw stelling dat een auto van 30k sowieso best wel dik is ongeacht je leeftijd is helaas niet meer waar.Ja wat zijn je prioriteiten en wat kan je betalen. Nieuw of 2e hands
Ik ken niet veel mensen met een waggie van 30k. Dus een auto vanaf 50k is pas dik?Daar gaat het niet om, maar jouw stelling dat een auto van 30k sowieso best wel dik is ongeacht je leeftijd is helaas niet meer waar.