Dan ken je dus helemaal niet veel mensen met een dikke wagen.
Ik ga trouwens uit van de nieuwprijs en dan moet je goed zoeken naar een dikke bak voor 50k. Vaak is het dan alleen uiterlijk vertoon.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ken je dus helemaal niet veel mensen met een dikke wagen.
Nee in mijn omgeving is een auto van 30k niet iets wat veel voorkomt.Dan ken je dus helemaal niet veel mensen met een dikke wagen.
Tbh heeft private lease zeker zn voordelen, zo duur is het nou ook weer niet.Zakelijk ok, maar private lease kost je 9/10 uiteindelijk meer dat gewoon zelf aftikken.
Verrassend, tokkie townNee in mijn omgeving is een auto van 30k niet iets wat veel voorkomt.

Onder de streep ben je in veel gevallen duurder uit en je hebt best veel beperkingen. Alleen als je 0,0 spaargeld hebt en je persé een betrekkelijk dure auit wilt is het een goede optie.Tbh heeft private lease zeker zn voordelen, zo duur is het nou ook weer niet.
Minimaal RS6 met akrapovic uitlaatOnder de streep ben je in veel gevallen duurder uit en je hebt best veel beperkingen. Alleen als je 0,0 spaargeld hebt en je persé een betrekkelijk dure auit wilt is het een goede optie.
Vergelijking is haast niet te doen. Als je 20k hebt liggen kun je inderdaad een nieuwe ford fiesta kopen, daarnaast nog verzekering en wegenbelasting betalen + onderhoud en afschrijving meerekenen als kosten. Voor 300-350eu in de maand kun je hem leasen, betaal je alleen de benzine nog, en na 1-5 jaar haal je weer een nieuwe op.Onder de streep ben je in veel gevallen duurder uit en je hebt best veel beperkingen. Alleen als je 0,0 spaargeld hebt en je persé een betrekkelijk dure auit wilt is het een goede optie.
Ja, dan moet je dus een geliefde versie en opties nemen ivm de verwachte inruilprijs, voor lief nemen dat je geen schade vrije jaren opbouwt en je auto niet mag uitlenen, niet zomaar ineens meer km’s mag rijden en dan moet je nog maar hopen dat je niet je baan verliest of een (ander) huis wilt kopen.Vergelijking is haast niet te doen. Als je 20k hebt liggen kun je inderdaad een nieuwe ford fiesta kopen, daarnaast nog verzekering en wegenbelasting betalen + onderhoud en afschrijving meerekenen als kosten. Voor 300-350eu in de maand kun je hem leasen, betaal je alleen de benzine nog, en na 1-5 jaar haal je weer een nieuwe op.
Niet? Ik kijk veel te weinig naar de topictitels.
Onjuist en onjuist, misschien dat het per leasemaatschappij verschilt, maar bij Broekhuis bijvoorbeeld al niet, wat een vrij grote maatschappij isJa, dan moet je dus een geliefde versie en opties nemen ivm de verwachte inruilprijs, voor lief nemen dat je geen schade vrije jaren opbouwt en je auto niet mag uitlenen, niet zomaar ineens meer km’s mag rijden en dan moet je nog maar hopen dat je niet je baan verliest of een (ander) huis wilt kopen.

Ik ken twee mensen bij wie dat wel is.Onjuist en onjuist, misschien dat het per leasemaatschappij verschilt, maar bij Broekhuis bijvoorbeeld al niet, wat een vrij grote maatschappij is![]()
Als je een kleur en opties wilt waar niemand op zit te wachten en andere geliefde opties niet wilt gaat de leaseprijs flink omhoog omdat de verwachte verkoop waarde aan het einde van je lease termijn dan een stuk lager is.Wat bedoel je precies met "dan moet je een geliefde versie en opties nemen?" Is allemaal samen te stellen mits je niet een auto uit de voorraad wil (wat nog wel geld kan schelen).
Je bedoelt die E63 AMG uit 2009 die al tienduizend keer van eigenaar is gewisseld?Tata’s. Ik ben nog steeds super blij met de E-klasse van 50k+.
Totdat Aziz z’n meter weer aanzet en over z’n vrouw en kinderen begint te praten
Is maar waar jeBest knap om auto van 30k+ te rijden op je 22e met opleiding + bijbaan
Ik rij als 1m94 in '99 corsa van 900pegels, hecht er weinig waarde aan, omdat ik ook maar 7km naar me werk hoef te rijden.
En binnenkort kinderalimentatieVind het wel leip om een dikke waggie te rijden maar ik ben skerr..
Rond de 6k is het budget maar geen idee welke