AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Rond de 6k is het budget maar geen idee welke
BB18JW4P.jpeg

En ik rij in een 2de hands auto van 3000,- who freaking care's het is maar een auto.

20201027_184412.jpg20201027_184400.jpg
Dit. Verbaas me er altijd over wanneer ik in achterstandswijken waar gezinnen opgehokt zitten in een flatje op 60 m2 er een dikke Mercedes voor de deur staat . Ach ja, zo moet iedereen zijn prio's maar bepalen. In sommige Aziatische landen is het nog veel extremer dan hier. Daar is een auto echt een statussymbool en boeit de rest niet.

• Like
Waarderingen: vntl
Wat zijn volgens de bezwaren hiertegen en de nadelen hiervan. Japanners zijn doorgaans zeer betrouwbare auto's met een prima prijs-/kwaliteit verhouding. Ook met een prima imago.
Ik zou het zelf nooit halen. Maar je hebt wel gelijk.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik zou het zelf nooit halen. Maar je hebt wel gelijk.
Ik heb een Volvo en Mazda gehad en over beide zeer goed te spreken. Met beide in 5 jaar tijd 1x pech en onverwachte kosten gehad ondanks dat het oudere auto's waren. Ongetwijfeld zal een BMW of Mercedes kwalitatief iets beter zijn, maar dat zie je ook wel terug in de kosten en aanschafprijs. Over Audi's veel klachten gehoord (hangt wel sterk af van model en motor) en het imago van de Audirijder en in beperkte mate de BMW- en Mercedesrijder trekt mij niet zo, ook al is dit natuurlijk wel wat generaliseerd en gestereotypeerd.

Ow auto topic. Shit ik zit verkeerd.

Ik heb een Volvo en Mazda gehad en over beide zeer goed te spreken. Met beide in 5 jaar tijd 1x pech en onverwachte kosten gehad ondanks dat het oudere auto's waren. Ongetwijfeld zal een BMW of Mercedes kwalitatief iets beter zijn, maar dat zie je ook wel terug in de kosten en aanschafprijs. Over Audi's veel klachten gehoord (hangt wel sterk af van model en motor) en het imago van de Audirijder en in beperkte mate de BMW- en Mercedesrijder trekt mij niet zo, ook al is dit natuurlijk wel wat generaliseerd en gestereotypeerd.
Alleen is Volvo niet van de Jappen. (Verder zijn het wel top auto’s inderdaad. Alleen mijn voorkeur gaat toch naar Mercedes. En dan het liefst de oudere modellen.

Terug
Naar boven