Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Ken je de 17 global goals? Die beaam ik. Ik geloof in gelijkheid en in jouw geval ook gender gelijkheid, met je spleetje ben je welkom op de mannentoilet.

Bro hoe kom je hier nou weer bij :roflol:

Eerst ga je met je 175 mij voor manlet uitmaken en nu noemt de grootste p*ssy mij een vrouw? Dude!!

Jongens ik ben tot 16:30 saai aan het werk dus als jullie dit even tot op z'n vroegst 16:00 door willen trekken ben ik jullie dankbaar.

Oke go!

Hahaha heb je kromneus ook weer, dit maakt me dag wel goed
Kijk dit is er eentje, wil altijd vechten want kan het niet af met woorden. Een echte kontenlikker niet meer en niet minder. Maar blaffende honden bijten niet, vooral niet dit formaat schoothondje. In het echie rent hij hard weg met zijn staart tussen z'n benen.

Het liefst sluit ik met @Camelus en @Bokito een vriendschap, maar door hun gescheld en getier zie ik dat lastig voor me.

Camelus heeft vannacht zeker weer stiekem een kwakje gedumpt in de doek van z'n vrouw.
1603891576818.png

Kijk dit is er eentje, wil altijd vechten want kan het niet af met woorden. Een echte kontenlikker niet meer en niet minder. Maar blaffende honden bijten niet, vooral niet dit formaat schoothondje. In het echie rent hij hard weg met zijn staart tussen z'n benen.
Haha danku danku mr ik woon in engeland dus kan niet

Aight nog meer goed nieuws agmatine is binnen @hoxyz @BB_ beter geeft dit een sick ass wicked kuitpomp

• Heart
Waarderingen: BB_
Meeste mensen hier kunnen sowieso weinig hebben, klein relletje en ze vatten het persoonlijk op.

En dan komt er iemand die zegt 'je bent echt een lul' en dan volgen er gelijk 100 moraalridders om dat te beamen. Incestueus.

Terug
Naar boven