mitsymo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.649
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
Mee zeuren en klagen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee zeuren en klagen
Ik zei hem al eens om oly bar hack squat te doen maar dat vond hij te exotisch...
2 vingers in het stopcontact werkt beter.
Je chick face down ass up en dan haar squattend neuken werkt ook, helaas niet voor kuiten.Ik zei hem al eens om oly bar hack squat te doen maar dat vond hij te exotisch...
Sissy squats had ik 20 jaar geleden ook al moeten doen want die shit werkt.
PiledriverJe chick face down ass up en dan haar squattend neuken werkt ook, helaas niet voor kuiten.

Op dbb heet dit ook wel een wovanoTje

Kreeg net te horen dat ik ongezond droog sta en aan moet komen.

31% schat ik mezelf.Op dbb heet dit ook wel een wovanoTje
Kom maar op ☺️

Op dbb heet dit ook wel een wovanoTje
Kom maar op ☺️
Camelus...
Jij kan ook echt nooit normaal doen he, of wat aardigs zeggen.
Ik heb er ook een handje van maar vind jou ook echt beledigend. En ondertussen ben je bezig je eigen handen te wassen in onschuld.
Denk dat er weinig leden zijn die tegen je in durven te gaan maar ik vind je soms gewoon oprecht een eikel.
Vooral nu je weer ON bent kun jij je geen moment gedragen. Hoe zit dit met je prive leven? Gedraag jij je daar ook als zo'n lul?
Denk dat velen deze mening delen
Camelus...
Jij kan ook echt nooit normaal doen he, of wat aardigs zeggen.
Ik heb er ook een handje van maar vind jou ook echt beledigend. En ondertussen ben je bezig je eigen handen te wassen in onschuld.
Denk dat er weinig leden zijn die tegen je in durven te gaan maar ik vind je soms gewoon oprecht een eikel.
Vooral nu je weer ON bent kun jij je geen moment gedragen. Hoe zit dit met je prive leven? Gedraag jij je daar ook als zo'n lul?
Denk dat velen deze mening dele
Het gedrag van Camelus laat maar weer eens zien dat er een verband is tussen afkomst en achterlijk gedrag.
Dat jij buff genoeg bent om überhaupt te typen vind ik wonderbaarlijk.Het gedrag van Camelus laat maar weer eens zien dat er een verband is tussen afkomst en achterlijk gedrag.